Svar

Hvordan går det med Google Home, får I snart indgået en aftale?


Badge

Det er ekstremt utilfredsstillende at man ikke kan bruge YouSee musik på sin Google Nest-højttaler. 
 

Hvorfor kan I ikke følge med udviklingen?

Hvor længe vil I fortsætte med at holde jeres kunder hen med snak og sludder. Hvor der er en vilje er der en vej!

icon

Bedste svar af Radiomanden 11 December 2023, 10:46

Se original

5 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +9

Da den kan tilsluttes Wi-Fi, så kan den jo afspille alt lyd fra diverse enheder som er på samme net.

Det sidste der er hørt, er at Google ikke vil være med.

Der skrives: 

Kan man bruge YouSee Musik på Google Nest?

Som bekendt kunne vi godt tænke os at lave en YouSee Musik integration til Google Home, men det er desværre ikke lykkedes at få realiseret i samarbejde med Google, som ellers var håbet.

Omdømme 7
Badge +9

Hej @Max8240 

Ja,  svaret er stadig som @Radiomanden skriver her - desværre er der intet nyt😔

Badge

Det er simpelthen håbløst!

I 2018 skrev du, Kasper, at der var godt nyt. Og at man kunne forvente en aftale i 2019.
Det er altså 5-6 år siden nu!!


P.t. sælger i Google Nest højttalere til 299 (300 kr. i rabat ved oprettelse af Yousee Mobil40 abb.). Og her fortæller i frejdigt om stemmestyring mm. I glemmer bare at fortælle, at det ikke virker med jeres egen musiktjeneste Yousee Musik. Det synes jeg ikke er helt OK.

Eller tager jeg helt fejl - kan man integrere Yousee musik med Google Home nu?

Omdømme 7
Badge +9

Det forholder sig således, som skrevet i December her i tråden.

Som bekendt kunne vi godt tænke os at lave en YouSee Musik integration til Google Home, men det er desværre ikke lykkedes at få realiseret i samarbejde med Google, som ellers var håbet.

Så hvis der skal klages til nogen, så må det være Google.

Der kan bruges Wi-Fi eller BT. til You See musik.

Omdømme 6
Badge +8

Hej @Baard 

Det er korrekt, som Radiomanden skriver. Det lykkedes ikke at få en aftale i hus, selvom der ellers var gode udsigter til det. 

Ifht. kampagnen, så kan stemmestyring bruges til mange ting - jeg ved ikke om det giver mening at nævne hvad den ikke kan bruges til. Jeg vil dog gerne gå videre med din feedback. 

Besvar