Svar

"Hul" i afspilningen


Badge

Når jeg afspiller numre - både fra computer og fra app’en - er der et kortvarigt “hul” i lyden efter ca. 5 sekunders afspilning. En fejl, som er opstået indenfor de sidste 14 dage. What to do?

Jens

icon

Bedste svar af Kasper 18 July 2023, 13:04

Se original

8 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +9

Hej, jeg hører radio og numre sommetider hele dage uden problemer, hvor lang er det hul?

Omdømme 2
Badge +3

Hej @Jensrud 

Det lyder bestemt ikke optimalt. 

Oplever du at musikken stopper kortvarigt, eller kan du prøve at uddybe hvordan du oplever dette hul? 

Badge

Det er et kort drop-out, hvor lyden forsvinder for så at komme igen efter ca. ¼ sekund. Det sker kun når jeg streamer fra YouSee musik og det sker ca. 5 sekunder inde i nummeret og det sker konsekvent i alle numre. 
vh Jens

Omdømme 7
Badge +9

Sker det også når der bruges en anden enhed.? Er ikke bemærket på det jeg har, det ligger udelukkende i Cloud.

Omdømme 7
Badge +9

Et kvart sekund er det noget der gør noget?

Omdømme 7
Badge +9

Jeg bruger 5 sekunder Crossfade, så det er nok derfor at det ikke bemærkes.

Badge

Tak for jeres svar. Har fundet “fejlen” i min Bluetooth forbindelse. 
Jens

Omdømme 7
Badge +9

Tak for jeres svar. Har fundet “fejlen” i min Bluetooth forbindelse. 
Jens

 Hej @Jensrud 

Tusind tak for din tilbagmelding her til forummet😊

Jeg er glad for at du fandt fejlen og jeg håber, at tråden her og dit svar kan være med til at hjælpe andre med samme problem. 

Når det er sagt - hvordan finder man fejlen i sin Bluetooth-forbindelse? Der kan være noget med afstand måske, men kan man også opdatere noget på sin Bluetooth enhed?🤔 Nå, det er bare mig der er nysgerrig.

God dag!😊

Besvar