Svar

harman kardon citation one


Badge

Jeg har fået en Herman Kardon Citation One og ville gerne tilknytte YouSee Musik til den. Kan kun få det til at fungere via min tlf. I Google app’en kan man kun vælge Spotify, YouTube og Apple Music. Er det muligt at tilføje YouSee Musik, da jeg ikke har (eller ønsker) de andre musik tjenester?

icon

Bedste svar af Radiomanden 9 December 2023, 15:50

Se original

3 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +9

Der skrives følgende.

CITATION ONE er beregnet til trådløs afspilning af musik. Man kan afspille musik via Bluetooth på højttaleren. Man kan ligeledes forbinde højttaleren til det lokale Wi-Fi-netværk og afspille musik med HD-streaming via Chromecast built-in.

Så der er de muligheder for at kunne afspille musik direkte til den. You See musik kan Castes. You See understøtter ikke nødvendigvis alle enheder, f.eks heller ikke Google Home som er en tilsvarende enhed. CITATION har også Google ombord.

Badge

Tak for det hurtige svar. Vi må “nøjes” med den gratis del af Spotify og ellers bruge den som Bluetooth højtaler, hvis vi vil høre specifikke kunstnere 😉

Glædelig jul 🎅🏻🧑🏻‍🎄

Omdømme 7
Badge +9

Ja eller via Wi-Fi, så behøver Telefon/PC ikke være i nærheden af højttaleren, BT har jo en begrænsning i rækkevidde.

Besvar