Når jeg går offline hopper min app. Den kan kun afspille kort tid og den fryser hvis jeg vælger muligheder. Jeg er bruger af en iPhone 13 pro Max som bliver helt vild varm når dette sket? Jeg har afinstalleret app, genstartet og indlæst igen. Virker stadig ikke. Hvad kan være galt?
Hej
Først og fremmest, hvilken app er der så tale om? Er det korrekt antaget at det er YouSee Musik appen?
Ja det er musik appen
Okay - hvilken enhed oplever du det på? Og er der andre enheder i husstanden hvor du kan teste om samme problem opstår?
Som jeg allerede har skrevet er det en iPhone 13 pro Max og nej det gælder ikke andre enheder.
Trådstarter har i trådstarten oplyst hvilken enhed problemet opleves på.
Citat:
“Jeg er bruger af en iPhone 13 pro Max som bliver helt vild varm når dette sket? Jeg har afinstalleret app, genstartet og indlæst igen. Virker stadig ikke.”
Sidste nye opdatering installeret iOS 17.3.1, men har lavet ballade i alle versionerne.
Jeg forstår ikke dit spørgsmål, skulle der stå din app stopper? Jeg går aldrig offline så ved ikke….
Bruger heller aldrig musik offline, det fylder på hukommelsen, og der er masser af Data der kan bruges, så det er helt unødvendigt at bruge offline. Derudover så er alt synkroniseret mellem telefon og PC når man ikke er offline.
Har en del timers musik liggende på telefonen som ikke kommer fra en online tjeneste, så har jeg ikke forbindelse, så er der rigeligt til det.
Hej
Nu er jeg heldigvis bare et menneske, og jeg overså derfor at du havde nævnt det i din første besked - det beklager jeg naturligvis.
Som jeg læser din besked, så har du testet det på andre enheder - er det korrekt? I så fald, er der nok ikke så meget vi kan gøre, da fejlen så opstår pga. noget lokalt. Her plejer vi at anbefale at man sikkerhedskopierer enheden og gendanner, og derefter tester appen inden man har installeret sin sikkerhedskopi. Hvis problemet stadig er der dér, så kan vi prøve at fejlmelde det.
Hej
Ja heldigvis er vi menneskelige 😄, og det var intet personligt i det. Det er så bare teknikken der driller. Det kan jo være en fejl i telefonen. Det er bare så øv at skulle sikkerhedskopiere og geninstallere igen. Skriver igen når det er fuldført. Jeg har dog ikke brug for at høre hvad andre gør og ikke gør @radiomanden - jeg har brug for en løsning på mit problem.
Der sker det samme for mig på IPhone 15Pro, på min tidligere 13Pro fungerede det fint.
Der sker det samme for mig på IPhone 15Pro, på min tidligere 13Pro fungerede det fint.
Hej ViviT
Udover din tidligere telefon, som det virkede på, er der så andre enheder i husstanden du kan teste på?
Umiddelbart er jeg nok nødt til at give samme svar som jeg gav til paes - altså dette:
“Som jeg læser din besked, så har du testet det på andre enheder - er det korrekt? I så fald, er der nok ikke så meget vi kan gøre, da fejlen så opstår pga. noget lokalt. Her plejer vi at anbefale at man sikkerhedskopierer enheden og gendanner, og derefter tester appen inden man har installeret sin sikkerhedskopi. Hvis problemet stadig er der dér, så kan vi prøve at fejlmelde det.”
Besvar
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.