Svar

Youtube virker ikke på Yousee tv-boks



Vis første besked

31 Kommentarer

Badge

Nu er vi i august 2023.

Nogen der har et bud på hvornår den ny software bliver klar, så vi kan se YouTube på boksen igen?

Omdømme 7
Badge +9

Det har med god sandsynlighed lange udsigter, brug App’en på TV i stedet, eller fra en extern enhed.

Omdømme 2
Badge +3

Hej @Bennyrasm 

 

Der arbejdes stadig på fejlen, men jeg tror desværre ikke, at fejlen bliver løst inden for nærmeste fremtid. Det beklager jeg. 

Omdømme 7
Badge +9

Hos hvor mange ca. er det, det ikke virker? Jeg tester ca. hver uge, virker stadigvæk fint her hos mig.

Omdømme 6
Badge +8

Hej @Jorn-Hansen 

Potentielt er det alle med Humax4000 boksen - så der er ingen god forklaring på hvorfor det fortsat virker hos dig. 

Hej @Jorn-Hansen 

Potentielt er det alle med Humax4000 boksen - så der er ingen god forklaring på hvorfor det fortsat virker hos dig. 

Hos mig holdt YouTube først op med at virke efter at der var foretaget en gendannelse af indstillingerne for at løse et andet problem. Grunden til at YouTube stadig virker for enkelte brugere kan være at en opdatering af YouTube fra Google enten er fejlet eller aldrig foretaget, så det er en gammel og fungerende version der ligger i boksen. 

Undlad at køre funktionen “Gendan indstillinger” hvis YouTube virker. Gøres det holder YouTube måske op med at virke.

Besvar