Spørgsmål

yousee streamer p+ og p- virker ikke ordenligt


Badge

Yousee streamer fjernbetjening virker ikke ordenligt når man trykker på p+ og p- og nummerne 1-9.

Har resettet fjernbetjening og streamer flere gange, også virker den fint i 1 time, men efter 1 time ca. så kan man ikke skifte programmer, når man trykker på kanalvælgeren eller nummerene så starten den et eller andet tilfældigt program forfra.

Er det et kendt problem?

Og er det noget i arbejder på at forbedre?

Da jeg betaler abonnement på yousee streamer synes jeg at den funktion bare skulle virke, havde yousee grundpakke før og blev rådet til at skifte til yousee play.

Lidt trælst man så får noget der ikke virker ordenligt, plus at jeg betaler mere end jeg gjorde før.


4 Kommentarer

Badge

Slet ingen der har haft eller har samme problem?

Omdømme 6
Badge +8

Hej @Kappekap 

Først og fremmest, så beklager jeg naturligvis at du oplever problemer. 

Det du oplever er umiddelbart ikke noget der på nuværende tidspunkt er konstateret generelt. 

For lige at være sikker; det er udelukkende p+ og p- samt tallene der stopper med at virke? Så alle andre knapper virker fortsat som de skal? 

Badge

Det er kun p+ p- og tallene.

feks. Hvis jeg ser tv2 og trykker p- det skulle så være DR, så kan den finde på at starte et program foredrag og det er et afsnit af aftenshowet det samme program vær gang.

igår da jeg havde problemet fik jeg det til at gå væk, men aner ikke hvordan jeg gjorde det. Men tænker problemet kommer igen idag.

Men når jeg feks. Tænder tv og streamer, når streameren så er klar, så trykker en på p+ så starter DR, også kan jeg zappe rundt på kanalerne uden problemer, men lige pludselig kan jeg ikke mere også er det at det gamle afsnit af aftenshowet starter forfra.

Ved ikke om forklaringen er forståelig nok :-)

Omdømme 6
Badge +8

Hej igen 

Selvom problemet er generelt, så kunne jeg egentlig godt tænke mig at få nulstillet fjerbetjeningen. 

Du kan se hvordan du gør det, her: Fjernbetjening til Streamer (scroll ned til “Sådan nulstiller du din fjernbetjening”). 

Løser det ikke problemet, vender du bare tilbage. 

Besvar