Spørgsmål

YouSee Play via PC



Vis første besked

29 Kommentarer

Men kan YouSee udvide kapaciteten, f.eks. ved at have flere servere placeret rundt om i landet som brugeren automatisk omdirigeres til?

De har faktisk allerede lokale cacheservere rundt om i landet. Om problemet altid opstår mellem kunderne og cacheserverne*, eller om de lige så tit opstår mellem hovedserverne og cacheserverene ved jeg dog ikke.

* Det forklarer også, hvorfor virker det sommetider virker for nogle kunder (f.eks. når Youseesupporten tester), mens det går i stå hos andre.

En årsag til problemer med streaming på PC når der sendes fodbold kan måske ud over mange samtidige brugere tillige være, at play.yousee.dk kontakter diverse andre websteder, og at det kan være disse der er skyld i problemerne, f.eks. ved at indsamle oplysninger om brugen af fodboldtransmissioner. Prøv at ændre cookieindstillingen, så kun nødvendige cookies tillades, eller fjern tilladelsen for cookies til markedsføringsformål. Det vides ikke om det hjælper, men man kan gøre forsøget.

På en anden tjeneste (discovery plus) havde det en ganske betydelig virkning at begrænse cookies.

Jeg oplever samme problem, så CL håndbold og der var næsten 2 min. Mellem radio og YouSee transmission. Det er værst på sport. Og husk st ikke alle i husstanden ser sport , og det er jo netop derfor det skal virke ordentligt på en pc, sjovt at andre apps ikke har problemet i den udstrækning

Håber YouSee tager det alvorligt og gør noget

Omdømme 7
Badge +9

Der vil være forsinkelse på el live signal når det er via streaming, da der skal konverteres og komprimeres før det kommer på streaming, det vil medføre forsinkelse. Med andre ord, det skyldes tekniske grunde.

Besvar