Spørgsmål

Yousee Play afspiller ikke


Badge

Yousee play app’en gør intet når jeg forsøger at afspille live TV eller fra arkiv? Når jeg har trykket afspil, tænker den 2 sek og så står den bare som at jeg kan trykke afspil igen.

Har slettet app af flere omgange og logget ind. 

Har nyeste opdatering IOS 17.4 og App 8.12.1


Det har undret mig at ved at slettet app’en og jeg henter den igen, så logger den direkte ind? Kan man ikke slette alt, og starte forfra?

 


16 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +9

Normalt skal man logge ind har man slettet Appen ret, husk det skal gøres ret.

hvilken TV haves og haves appen på TVet?

Omdømme 7
Badge +9

Har du den på telefon eller iPad kan jeg ikke hjælpe, da jeg bruger VPN, hvorved appen ikke virker…

Omdømme 7
Badge +9

Normalt skal man logge ind har man slettet Appen ret, husk det skal gøres ret.

hvilken TV haves og haves appen på TVet?

Det kan jo ikke være på TVet når der skrives: “Har nyeste opdatering IOS 17.4 og App 8.12.1”

Omdømme 7
Badge +9

Ved jeg, men ved ikke hvad den app 8.12.1 er til, han skulle bare få den på TVet hvis muligt og det ellers ikke virker…

Omdømme 7
Badge +9

Den App version må vel være til iOS, jeg ken der ikke iOS App versioner, andet end at iOS 17.4 er seneste til Telefoner.

Badge

Det er på en iPhone 13 pro hvor appen ikke virker. 

Badge

Normalt skal man logge ind har man slettet Appen ret, husk det skal gøres ret.

hvilken TV haves og haves appen på TVet?

Det vil jeg også mene, men det sker ikke. Har prøvet at slette på to måder, direkte ved at holde fingerne på appen og inden via “indstillinger → Generalt → iPhone-lagerplads → og find YouSee Play”

Omdømme 7
Badge +9

Den virker på min max 13 iPhone, min VPN må ikke være virkende på telefonen,

men hvordan ser man version nummer af Appen?

Omdømme 7
Badge +9

Fandt det min er version 8.12.0

Omdømme 7
Badge +9

Btw, vigtigt det gælder bokse og alle apps, lad være men at opdatere til nyeste version hvis det kan undgås!

Omdømme 6
Badge +8

Normalt skal man logge ind har man slettet Appen ret, husk det skal gøres ret.

hvilken TV haves og haves appen på TVet?

Det vil jeg også mene, men det sker ikke. Har prøvet at slette på to måder, direkte ved at holde fingerne på appen og inden via “indstillinger → Generalt → iPhone-lagerplads → og find YouSee Play”

Hvis du vælger slet og ikke fjern burde det hele være væk.

Det sker under iPhone-lagerplads 

måske skal du prøve at genstarte iPhone også.

Omdømme 6
Badge +8

Den App version må vel være til iOS, jeg ken der ikke iOS App versioner, andet end at iOS 17.4 er seneste til Telefoner.

IOS er på alle Apples produkter som iPhone, iPad, Apple TV o.s.v

Omdømme 6
Badge +8

Hej @kennethlarsen 

Det lyder da bestemt også mærkeligt. 

Har du andre enheder i husstanden som du kan teste på? 

Badge

Normalt skal man logge ind har man slettet Appen ret, husk det skal gøres ret.

hvilken TV haves og haves appen på TVet?

Det vil jeg også mene, men det sker ikke. Har prøvet at slette på to måder, direkte ved at holde fingerne på appen og inden via “indstillinger → Generalt → iPhone-lagerplads → og find YouSee Play”

Hvis du vælger slet og ikke fjern burde det hele være væk.

Det sker under iPhone-lagerplads 

måske skal du prøve at genstarte iPhone også.

Det er nemlig ikke helt væk og logger bare automatisk ind når man åbner app’en , meget underligt.
Jeg prøver at slette app’en og så genstarte telefonen. Tak👍

Badge

Hej @kennethlarsen 

Det lyder da bestemt også mærkeligt. 

Har du andre enheder i husstanden som du kan teste på? 

Ja, og det virker på alle andre enheder. På den omtalte iPhone 13 Pro kommer listen med andre enheder ikke frem når app Yousee Play startes for at fjerne evt. enhed hvis der er for mange .

Omdømme 6
Badge +8

Okay - så lader det til at være et eller andet på enheden, men hvad det præcis er, er nok svært at sige. 

Forsøg gerne det med at slette og genstarte først, og hvis det så stadig ikke virker, så må vi tage den derfra. 

Besvar