Spørgsmål

youSee i Sverige


Badge

Hello, jeg kan ikke få youSee Play (?) til at virke på min pc.

Jeg får hele tiden denne fejl: 

Indholdet kunne ikke afspilles

En teknisk fejl betyder, at vi ikke kunne afspille indholdet. Prøv igen senere.

 Hvad gør jeg forkert ?

bs


7 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +9

Det har intet at gøre med at du er i et andet EU land, du er vel ikke på en VPN.? Virker det på anden enhed via Wi-Fi eller Mobildata.?

Badge

Tank Ju - jeg tror ikke at jeg har slået VPN til.

Jeg fandt en vejledning, som nævnte at jeg burde tilføje *.youseeplay.dk til ‘betroede’ websteder. Men den egenskab er administrator-styret og jeg kan ikke lige (finde ud af at) køre funktionen som administrator ..!?

Og jeg kan godt se tv på min tablet !

Omdømme 7
Badge +9

Det men Admin kan jeg ikke hjælpe med, har ikke være under for det, og det er mange år siden jeg har haft en PC med Win OS.

Badge

Du skal ha’ tak for forsøget (alligevel).

Omdømme 6
Badge +8

Hej @Zier 

Når det virker fint på din tablet, virker det til at det er et eller andet på din computer der blokerer. Er det en arbejdscomputer? Eller ved du om det tidligere har virket på computeren? 

Badge

Hello - jeg har svaret.

Det var min Bitdefender, der manglede en undtagelse/tilføjelse ‘*.youseeplay.dk’ under pålidelige websteder !

Zier

Badge

Nåh, derfor ..!

 

Mail Delivery Subsystem <mailer-daemon@googlemail.com>

09.38 (for 52 minutter siden)
   
til mig
 
 
Fejlikon

Mailadressen blev ikke fundet

Din meddelelse blev ikke leveret til notification@kundeforum.yousee.dk, fordi domænet kundeforum.yousee.dk ikke blev fundet. Kontrollér, om der er stavefejl eller overskydende mellemrum, og prøv igen.

Besvar