Spørgsmål

Yousee app virker igen ikke på nyt Samsung tv.


Badge

Så oplever vi det igen, at yousee play appen ikke virker på nyt Samsung TV.

Både tirsdag og torsdag aften viser den: youse play app indlæser, i ca. 3 sekunder hvorefter der intet sker. Har også oplevet det tidligere, men der kunne det afhjælpes hvis man trak stikket ud og satte det i igen.  Det har desværre ikke været tilfældet i denne uge. Der var bare sort skærm.    

Det har nu været et problem i flere måneder, og det ser ikke ud til at Yousee kan/vil løse det, så nogen der kan anbefale anden troværdig udbyder? min tålmodighed er sluppet op.


3 Kommentarer

Omdømme 6
Badge +8

Hej @Trøjborg 

Først og fremmest, så er jeg af at høre, at I oplever problemer. 

Når den sorte skærm kommer, har I så prøvet at trykke på tilbageknappen i cirka 3 sekunder? Så lukker appen helt ned, og bør kunne åbnes igen, uden sort skærm. 

Hvis ikke I har prøvet det, må du gerne forsøge og melde tilbage. Nogle oplever at appen skal geninstalleres før det virker, men ifølge vores udviklere - og Samsung selv - så skal det her med tilbageknappen virke. 

Badge

Ja, det har jeg prøvet masser af gange. Vi har prøvet at slukke TV’et. trække stikket ud, vente en halv time. Det har ikke virket i denne uge, det har det tidligere. Men det virker dagen efter om morgenen. Virker nu. 

Jeg prøver at afinstallere og geninstallerer. Hvis ikke det virker denne gang, så tror jeg at vi må opsige vores aftale..  

Omdømme 6
Badge +8

Det er noget der arbejdes på en løsning på i samarbejde med Samsung, men der er desværre ikke nogen tidshorisont. 

Det undrer mig dog, at det med tilbageknappen ikke virker - du er ikke den eneste der oplever det, men uanset hvordan vi tester så kan vi ikke genskabe at det ikke virker med den knap. Jeg har gjort den ansvarlige afdeling opmærksom på, at der er nogen her på forum der oplever at den løsning altså ikke virker. 

Vend gerne tilbage hvis problemet fortsætter. 

Besvar