Svar

wifi Booster


Badge

Vi har i går d. 8/3-23, modtaget en wi-fi booster.

Men installeringen volder lidt problemer.

Skal man bruge mindst 2 eller kan man nøjes med 1?

Når det er 1, som vi har modtaget, går jeg ud fra at den bare skal parres med den vores router?

Men den står bare og blinker grønt og appen fortæller at der ikke kan findes en forbindelse.

Hvad kan/skal vi gøre.

 

/Redigeret af Forum-teamet, Kasper: Fjernet personlige oplysninger

 

 

icon

Bedste svar af Kasper 9 March 2023, 14:45

Se original

5 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +9

Opsætning af Extendere.  https://yousee.dk/hjaelp/artikler/installer-wifi-booster/saet-wifi-booster-op-forste-gang

Badge

Det er sådan vi har gjort, så derfor blev spørgsmålet stillet.

Omdømme 7
Badge +9

Den ene skal som der står tilsluttes med kabel til Router/Modem i en LAN port, den anden kan flyttes længere væk efter den er sat op som beskrevet.

Så når det hele er sat op som beskrevet i Guiden, så er det gjort korrekt.

Husk der skal jo bruges adgangskode, enten den som enhederne har, eller en man selv bestemmer, der skal heller ikke bruges samme kanal på dem.

Badge

Mit spørgsmål bliver jo ikke læst.

så glem det, jeg sender den retur.

 

Meget dårlig service.

Omdømme 7
Badge +9

Hej @3230macp 

Først og fremmest velkommen på YouSee Forum😊

Du skal minimum have 2 boostere sat op før det giver god mening og disse er med i startpakken.

Dermed lyder det som om, at du ikke har modtaget en startpakke, hvis du kun har modtaget én. Derimod en booster til at udvide eksisterende Wi-Fi booster netværk. 

Powerlampen skal lyse grønt for at have forbindelse til routeren. Dette skal ske med netværkskabel mellem booster og router. 

Jeg sender dig en privatbesked, så vi kan få sendt den rigtige pakke ud til dig og hjælpe med opsætningen, hvis guiden ikke hjælper derefter😊

Besvar