Svar

Vores nye YS-4000 boks er ikke kun lykke.


Badge

Hej

Jeg er meget tilfreds med hurtigheden når man stepper frem og tilbage i udsendelser, stor forbering i forhold til den gamle YSR-2000 boks. Men 2 ting er jeg ikke speciel glad for. Min side er noget rod i forhold til den gamle. der skal godt trykkes mange gange for at navigere rundt i det, men jeg skal nok bare vende mig til det. Men det værste er den grafik med info der bliver lagt ind over når man f.eks går i pause. Grafikken er fin nok, men når man så trykker play så går der 10 sekunder før den forsvinder igen og man kan læse underteksterne. Hvorfor forsvinder den ikke med det samme? 

 

icon

Bedste svar af Kasper 13 February 2024, 14:27

Se original

4 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +9

Hej

 Grafikken er fin nok, men når man så trykker play så går der 10 sekunder før den forsvinder igen og man kan læse underteksterne. Hvorfor forsvinder den ikke med det samme? 

 

Nu er det en del år siden jeg har haft den, og der er sket meget med den siden, men prøv med et hurtigt tryk på tilbage.

Omdømme 7
Badge +9

Hej Bejo 

Tak for din feedback.


I forhold til layoutet under Min side, så er vi bekendte med feedbacken og det er noget der er meldt videre, så vi kan se på, om vi på sigt skal optimere noget på den front.

I forhold overlayet ved pause, så er det sådan boksens software er indrettet lige nu. Vil du have den væk med det samme, så kan du trykke på tilbage-knappen på remoten.
​​​​​​​

Badge

Det virker tak, men det burde være noget man kunne ændre i Indstillinger, så teksten f.eks. kun stod der i et valgfrit tidsrum. Og mens jeg er i gang med at brokke mig, så må jeg sige at det er en temmelig ustabil boks i forhold til min tidligere. Undertekster på DRTV skal man næsten hvergang gå ind og vælge til selvom de allerede er valgt til. Nogen gange er Min Side tom lige meget hvad man gør. Hvis man så går til søgesiden kommer der ingen resultater. Det eneste der hjælper er slukke boksen bagpå og vente nogle sekunder. En gang imellem går billedet i sort når vi ser flow TV via boksen. Og så savner jeg at man kan hoppe 2 timer frem i guiden. Ikke mere fra mig denne gang.

Omdømme 6
Badge +8

Hej @Bejo 

Det med søgesiden er i hvert fald en kender fejl - de andre synes jeg ikke jeg har hørt om, men jeg tager din feedback med videre til rette afdeling med det samme. 

Du ønskes en god dag. 

Besvar