Spørgsmål

VH1 og Disney junior lukker.


Omdømme 3
Badge +1
  • Udforsker
  • 358 kommentarer

Hej YouSee. Hvilken kanaler

erstatter i fra VH1 og Disney junior til april?


7 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +9

 

Fra Digitalt.tv

De tv-udbydere der havde VH1 Classic i deres udbud, har således nu MTV 80’s. Det gælder blandt andet Waoo, YouSee, Canal Digital og Viasat.

Fra flatpanels.dk

Det oplyses, at noget indhold fra Disney Junior vil overgå til Disney Channel, der fortsætter hos tv-distributører. Et større udvalg af Disney-indhold kan findes på streamingtjenesten Disney+. 

Kan ikke se hvad der kommer i stedet for Disney junior

Omdømme 7
Badge +9

Nogle tv udbydere med VH 1, vil få en ny musik kanal der vist hedder Nick musik…ved ikke med YS.

Omdømme 2
Badge

.

Omdømme 6
Badge +8

Hej @ELR 

Jeg kopierer lige et svar ind, som jeg har givet et andet sted på Forum tidligere. Hvad man får, afhænger nemlig af hvilken slags TV-pakke man har. 
 

  • Kunder med fuldpakke mister Disney Junior, men VH1 bliver erstattet med MTV Hits.
  • Kunder med YouSee Play og Bland Selv, som har valgt VH1 og/eller Disney Junior vil oplever at VH1 erstattes med Nick Music (ny musikkanal til hele familien) og at Disney Junior lukker. Kunderne får automatisk frigivet et point.
  • Kunder der har tilkøbt VH1 og/eller Disney Junior som ekstrakanal vil miste kanalerne og ikke længere betale for dem. 

 

Hvornår skulle de kanaler bytte for YouSee kunder ? Først oplevet det nu, nemlig ..

Omdømme 2
Badge

Vores forsvandt for 1 uge siden 😞

Omdømme 6
Badge +8

Hvornår skulle de kanaler bytte for YouSee kunder ? Først oplevet det nu, nemlig ..


Hej @Smartguy2 

Skiftet tråde i kraft d. 20/3, så jeg har ikke lige nogen god forklaring på, hvorfor det først er sket for dig nu. Hvis du er en antenneforening kan det være årsagen. 

Besvar