Svar

US4000 lydniveau rfter opdate igår til version 4.55.4


Omdømme 1
Badge
  • Udforsker
  • 12 kommentarer

Lydniveauet er dalet drastisk ligesom mit fjernsyn er vågnet op med noget oplæsning af et eller andet jeg ikke ved hvad er

icon

Bedste svar af Radiomanden 23 March 2024, 15:17

Se original

13 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +9

Lydspor kan du selv vælge i den pågældende Menu på både TV og Humax boksen. bruges der kun Humax boksen er det på den der skal ændres lyd på.

Omdømme 1
Badge

Det er sandt men TV er begyndt at læse op konstant ved hver instillinhsændring selv ved lydniveauændring. TV et tænder også sig selv spontant.

Omdømme 7
Badge +9

Hvis Humax boksen bruges, så har synstolkning (oplæsning) ikke noget at gøre med TVet, det er en indstilling på Humax. Hvorfor TV tænder selv uden Humax tænder vides ikke.

Omdømme 1
Badge

Synstolkning står på fra så hvad kan jeg mere på boksen?

Omdømme 7
Badge +9

Hvilke kanaler, der har tidligere været problemer med de Svenske, det blev opgivet at gøre noget ved det.

Omdømme 1
Badge

Det er alle danske kanaler nåde. DR. Og i TV2 grupperne .

Omdømme 7
Badge +9

Er der samme problem når det er direkte på TVet udenom Humax boksen.?

Omdømme 1
Badge

Har taget HDMI kapslet fra og sat antenne coackaplet direkte i TV. Ingen ændringer.Problemet opstod da den nye.  boksopdatering kom. Flere ideer?

Omdømme 7
Badge +9

Hvis der er det samme problem direkte på TVet udenom Humax, så har det ikke noget at gøre med dens opdatering, da TVet jo får signal direkte fra Coax forbindelsen. Se indstillinger for lyd på TVet.

Omdømme 1
Badge

På lydindtilling på TVet har jeg nu prøvet standard og pcm. Intet resultat. Men hvorfor kan en opdatering af boksen medføre ændringer i TVet. Det  fungerede jo inden opdateringen.

Omdømme 7
Badge +9

Det er ikke den indstilling, det er Lydspor indstilling der skal ses på.

Omdømme 1
Badge

Mit TV er Samsung QN85CA med Saundbar B5 ( HDMIkr) Jeg rodede lidt rundt og fandt under >vedligeholdelse>enhedspleje her opstod muligheden for at slå stemmevejledninhen/oplæsningen fra. Det funker nu !!!

Omdømme 1
Badge

Så nu er det kun lydniveauet der er ret lavt.

Besvar