Spørgsmål

tv vireker ikke på PC


Badge

er der nogen, der kan hjælpe mig eller selv har haft dette problem - jeg har mit Yousee abonnement og kan se alle kanaler på mit tv via streamer - jeg kan samtidig se alle mine kanaler på min mobil-tlf.

men lige netop i aften kan jeg ikke se tv på min PC, den kommer med en besked “beklager vi har et problem i øjeblikket” - men på det samme abonnement kan jeg se tv på min Iphone.

inde i yousee lyder det, at der ingen problemer er i mit område????

 


4 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +9

Det kunne tyde på et problem med Web TV, kan du på Telefonen se det på Web i stedet for App, hvis ikke, så er det et Web TV problem.

Omdømme 6
Badge +8

Hej @stuhr56 

Lad os få kigget på det 😊

Umiddelbart har der ikke været generelle problemer i går, men jeg kan naturligvis ikke udelukke at det er årsagen med sikkerhed. 

Virker det hvis du tester i dag? 

Badge

Hej Louise

jeg har prøvet igen idag, og det virker stadig ikke, hvordan kommer jeg i officiel kontakt med dig?

 

Omdømme 6
Badge +8

Hvis vi vurderer at det skal fejlmeldes, så sender jeg dig en privatbesked her på forum. Alternativt skal du ringe ind til os på 70704040. 

Når det stadig ikke virker, men virker fint på dine andre enheder, så lader det til at være noget lokalt på computeren. 

Har du testet i flere forskellige browsere? Og er du evt. logget på VPN på din PC? 

Besvar