Svar

tv-guide streaming via appletv


Badge

Jeg ser youseeplay via appletv, men har store problemer med tv-guiden, som ved opstart og ofte ved søgninger frem og tilbage ustandselig står og loader  når den endelig er der virker tv helt fint 

kender nogen til problemet?

icon

Bedste svar af Kasper 15 November 2023, 14:10

Se original

23 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +9

Hej @Recke 

Velkommen på YouSee Forum😊

Det lyder ikke optimalt, at tv-guiden er så lidt responsiv. Jeg prøver at undersøge det nærmere. 

Kan du oplyse, hvilken version af appen du kører med?

Badge


tak for respons

det er 8.7.0 version jeg har

Sådan har det jo været hele tiden (dvs. i mere end er år….) mega dårligt!

Hvorfor ikke have TV—guide som øverste valgmulighed?

Og at det er langsomt og bare loader og loader uden der sker noget er bare for ringe!

Håber YouSee får det ordnet snarest!

Badge

Hej DanishPEH

Fint du oplyser om det. Så er det nok ikke min app på appleTV der fejler noget og håber youSee læser dette og får rettet det snarest

Omdømme 7
Badge +9

Hej @Recke 

Jeg har undersøgt sagen og det er kendt, at den godt kan være lidt træg i det til tider, men hvis den loader og loader i en uendelighed, så kan det også være internetforbindelsen, der måske ikke er så hurtig. 

Vi håber, at vi kan få den forbedret på sigt. 

Badge

Hej Kasper

så fint, men min forbindelse er fiber 1000/1000 og routeren står 2 meter fra mit YouTv

og den er stadig bare så træg

håber der er oplysninger nok

mvh

Henrik 

Badge

Hej Kasper igen

tak for din tålmodighed. Min internet forbindelse er 1000/1000 og routeren står 3 meter fra appleTv

jeg prøver alt, men desværre uden det fornødne held

mange hilsner

Henrik

Omdømme 6
Badge +8

He @Recke 

Da der som nævnt er tale om en generel fejl, så er det ikke sikkert at der er så meget der kan gøres lokalt hos dig. Har du evt. testet om det virker bedre hvis du kabler fra modemmet til Apple Tv’et? 

Badge

Hej Louise

tak og nej det var selvfølgelig en mulighed yderligere

godt råd

mvh

henrik 

Jeg synes det er helt utroligt dårligt at vende det til at der noget galt med router etc., når andre stremingtjenester som DRTV, Netflix og Viaplay fungerer upåklageligt på AppleTV. 

Hvis man f.eks. streamer YouSee fra sin iPhone til AppleTV er det jo en helt anden oplevelse og App’en på iPhone er meget bedre og mere brugervenlig, og det er jo sjovt nok samme wifi som AppleTV…..

Så YouSee se nu bare at få designet en App til AppleTV der fungerer mindst lige så godt som på iPhone.

Der skal bare ikke være en masse undskyldninger - kom nu i gang og løs det!

Badge

Hej DanishPEH

Sådan. Helt enig. Håber YouSee læser dette

MVH

HENRIK

Omdømme 7
Badge +9

Hej i tråden 

Vi erkender, at der er plads til forbedring omkring performance på tv-guiden, men vi nævner blot eventuelle forslag i forhold til, hvad der også kan spille ind og ikke gøre oplevelsen bedre. F.eks. en svagere forbindelse eller hastighed. 

Det skal ikke opfattes som om, at vi prøver at vende den om, for vi har jo allerede i mit svar erkendt, at den kan være træg i det. 

Vi vil naturligvis gerne optimere den på sigt. 

Virker stadig ikke. Er på nyeste version på AppleTV.

I har helt sikkert dårlig kode/en software fejl som I burde kunne løse. Måske I kunne prøve at ansætte en ekstern konsulent?

Tænker at det snart koster mange kunder, da I har arbejdet (hvis I har det) i maaange måneder.

Jeg overvejer ihvertfald at opsige mit YouSee abonnement hvis det ikke snart løses.

 

Omdømme 6
Badge +8

Hej @KimB71 

Vi har lige releaset ny version til Apple Tv i går _ så for en god ordens skyld, kan du så oplyse hvilken version du har installeret? Den nyeste hedder 8.10.0. 

Hej. Da jeg skrev var den nye version ikke releaset. Jeg tjekker og melder tilbage. 

Hej,

Opdatering på den nye version. Den er stadigvæk træg/langsom når man starter TV Guiden, specielt efter man har været i YouSee Play app og i TV guiden, går i en anden app som fx Youtube og tilbage i TV Guiden. Der står den lang tid og loader med en rullende cirkel på midten af skærmen,

Så TV Guiden og den kode som loader TV Guiden er stadig fejlbehæftet.

I må gerne sende den tilbage til jeres udviklere igen, desværre ……. ØV…..

Omdømme 6
Badge +8

Hej @KimB71 

Jeg vil gerne give din besked videre. 

Kan du oplyse hvilket Apple Tv du har, samt hvilken version af tvOS der er på? 

Hej

 

Apple TV 4K og seneste version dvs 17.2. 
 

tak. 

Omdømme 6
Badge +8

Tak - jeg giver din feedback videre. 

Kære YouSee 

TV guide virker stadigvæk ikke på AppleTV.

hvad er status på opdatering af app ? 
 

 

Omdømme 6
Badge +8

Hej @Netrun 

Kan du uddybe hvad du oplever? Er det f.eks. at den er langsom, som der nævnes her i tråden, eller hvordan? 

Der arbejdes generelt på en hel ny TV-guide på tværs af enheder, men det er for tidligt at sige hvornår den er klar. 

Hej @Netrun 

Kan du uddybe hvad du oplever? Er det f.eks. at den er langsom, som der nævnes her i tråden, eller hvordan? 

Der arbejdes generelt på en hel ny TV-guide på tværs af enheder, men det er for tidligt at sige hvornår den er klar. 

Min oplevelse er at TV guiden ikke virker når man åbner den på AppleTV 

Omdømme 6
Badge +8

Så den loader slet ikke? Det synes jeg ikke jeg kan genskabe herfra, når jeg tester. 

Hvilket Apple TV er der tale om? Og hvilken version af henholdsvis tvOS og vores app? 

Besvar