Spørgsmål

TV fungerer ikke

  • 12 March 2024
  • 1 kommentar
  • 41 visninger

Badge

Yousee TV uden forbindelse

Yousee.
Jeg er ny kunde. Jeg troede, at det blev bedre end min tidligere udbyder. Men ak. Det trådløse TV-net virker ikke.
1. Kundeservice.
Jeg har igennem en uge hver dag været i kontakt med kundeservice. Det er en blandet oplevelse. Ingen af de venlige unge mennesker kan ikke gøre noget. De kører rundt i "suppen" med diverse øvelser, men intet hjælper. Tre gange lovede de at vende tilbage. Men jeg måtte starte forfra næste dag med en ny person.
2. TV-boks nr. 2.
Jeg har bedt om en TV-boks til vores TV nr. 2 flere gange. Men de kan ikke finde ordren. Den ene gang var den dog blevet slettet!!
3. TV-guiden mangler.
Det er umuligt at anvende YouseeTV uden guiden, men det har ikke været muligt at få ordentlig adgang til den. Jeg blev lovet den klar på torsdag, men det kræver så, at vi TV- signalet går igennem.
4. Internet.
Internettet virker derimod ganske udmærket og gjort det siden start.
Dog blev installationen noget forvirrende. Teknikeren kunne ikke finde kablets indgang i ejendommen. Han skulle ordne et eller andet med det, for signalet til routeren var for kraftigt. Han kørte uden senere at fortælle os, hvad vi så skulle gøre!?
Men jeg havde selv forbundet routeren. Og det har virket siden.:-)
Problemet er TV.
Hvad gør vi nu, lille du?
De næste dage vil vi overveje, om vi kan komme tilbage til vores tidligere udbyder på en fornuftig facon. Jeg kan ikke blive ved med at hænge i telefonen uden virkning.
KhB
PS Yousee-TV fungerer perfekt på den bærbare, men det er lidt snævert, når vi er to eller flere til den lille skærm. :-(


1 Kommentar

Omdømme 6
Badge +8

Hej Bent 

Tak for din henvendelse. 


Jeg er ked af at høre, at det ikke lige er blevet til den start som man kunne håbe.

Jeg vil gerne tage et kig på det, men det er svært at sige så meget uden at kunne se dit kundeforhold i systemet.

Jeg sender dig derfor en privatbesked her på forummet, som du meget gerne må kigge på.

Besvar