Svar

Tv box


Badge

På min TV box min side er en optagede serie forsvundet  som ikke er optaget for over 1 år siden, og det var ikke mig der slettede den.

Hvordan kan jeg få serien tilbage, og er der nogen steder jeg kan se hvad dag den er blevet slettet.

 

 

icon

Bedste svar af Louise 4 March 2024, 10:54

Se original

9 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +9

Den vil også være væk hvis der ikke længere er rettigheder til den, så det kan også være af den grund, at den ikke er der længere.

Omdømme 6
Badge +8

Hej @Bruger274 

Jeg vil gerne prøve at undersøge det nærmere - hvilken serie er der tale om? Det kan godt være, at det er rettighederne der spiller ind her. 

Badge

Hej louise

Det var gamle afsnit fra den tyske serie frühling, som jeg mener blev sendt for 5-8 måneder siden.

Jeg har de nye de sender lige nu.

Hvis de har fjernet dem, er det da mærkeligt jeg ikke bliver underrettet.

Omdømme 6
Badge +8

Hej igen 

Hvis det er sæson 12 der er tale om, så ser det ud til at den blev vist på ZDF i februar 2023, altså for et år siden.

Jeg kan selvfølgelig ikke udelukke at der kan have været tale om genudsendelser, men det ser i hvert fald rigtigt nok ud til, at det er fordi vi ikke har rettighederne. 

Når rettigheder forsvinder, får man desværre ikke besked - det har vi ikke mulighed for at give. 

Omdømme 7
Badge +9

Der er som udgangspunkt oplyst en udløbsdato. Hvordan skulle der kunne underrettes, der er jo ingen der ved at du har reserveret den på serveren.

Badge

Hej Louise 

Det var nogle gamle afsnit de havde genudsendt,og jeg kan læse her at jeg havde set sæson 5, så det må have været 10-15 afsnit efter.

Det var jo meget hyggeligt og se mange år tilbage, og mange af de samme skuespillere, så lidt ærgeligt de forsvandt.

https://www.imdb.com/title/tt7887026/episodes/?season=5&ref_=ttep_ep_sn_pv

Hej 

vores YouSee box beder om opdateringer 4/5

gange hver aften, dette er kommet efter layout er ændret på jeres box. 
Det har ikke været sådan før, så inden vi tager ned i butikken og afleverer den. Så kan I måske komme med en løsning?

Omdømme 6
Badge +8

Hej @Tonythetiger 

Hvis boksen vil opdateres dagligt, så kan den være defekt - men de kan nok ikke ombytte den i butikken, uden at der er lavet en ombytning i systemet først. 

Jeg sender dig derfor en privatbesked, så vi kan kigge nærmere på det. 

Ok tak

Besvar