Spørgsmål

tv boksen går i sort flere gange når den tændes


Badge

Kan det passe at vi er de eneste der efter sidste opdatering af tv boksen oplever at boksen når man tænder den i det første kvarter 20 min bliver ved med at gå i sort for så at starte igen. Det kan ikke være andet end opdateringen da der intet er lavet om i vores netværk og det har stået på præcis fra opdateringen blev foretaget.

Der ud over forsvinder lyden af og til, tiderne i tv guide er helt tossede ind i mellem.

Det er sq en ommer den opdatering YouSee.

Det er så generende at vi kraftigt overvejer at gå tilbage til at streame alting over Chromecast igen for det er ikke holdbart at vi skal huske at tænde boks og tv en halv time før det vi vil se hvis vi vil se det uden sorte huller 

 


6 Kommentarer

Omdømme 6
Badge +8

Hej @MSAalestrup 

Først og fremmest, så er jeg ked af at høre, at I oplever problemer efter den seneste opdatering. 

Ifht. det du nævner med lyden, er det så i forbindelse med kanalskift? For her har vi konstateret et generelt problem, som vi arbejder på at løse. Indtil da, kan det hjælpe at zappe frem og tilbage et par gange. 

Ifht. at boksen går i sort, lukker den så helt ned? Altså hvor I får YouSee logo på skærmen når man starter op? Eller er det mere som om det er selve skærmen der går i sort, for så at komme tilbage på samme billede hvor den var før den gik ud? 

Badge

Hej Louise 

Nej boksen lukker ikke helt ned og det virker som om at alt køre videre skærmen er bare sort og der er ingen lyd.

Omdømme 6
Badge +8

Okay - har du mulighed for at teste en anden HDMI-indgang på TV’et? Eller evt. et andet kabel, hvis du har et liggende? 

Det er blot for at udelukke at det kan ligge der - også selvom det er kommet ifbm. opdateringen. 

Hvilket TV har du, altså hvilken producent? Og bare lige for at gøre det klart, så spørger jeg ikke fordi jeg tror at fejlen ligger på TV’et, men fordi vi nogle gange ser en tendens i, at fejl som denne opstår på specifikke modeller eller producenter - så jeg vil gerne lige sikre mig, at det ikke er det der er tilfældet her 😊

Badge

Der er både skiftet hdmi kabel , indgang og netværkskabel 

Det er et lidt ældre Phillips smart tv

Omdømme 7
Badge +9

Så kan det være et Android TV, App’en burde så kunne installeres på det. Android V7 og frem. Det er ikke alle Philips TVer der er Android.

Omdømme 6
Badge +8

Okay, så burde det i hvert fald ikke være noget generelt. 

Jeg sender dig lige en privatbesked, så vi kan få kigget nærmere på det. 

Besvar