Spørgsmål

tv boks spærres


Badge

Det er så trættende at min TV boks fejler . Bedst som jeg ser TV får jeg en fejlmelding for mange TV bokse er tilsluttet ( jeg har kun 1) så jeg skal slukke og tænde . Når det så er gjort er lyden forsvundet . Efter

1/2-1 døgn så er lyden tilbage . Vil i ikke gå løst det problem nu har det stået på i 3 mdr


13 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +9

Hvilken en er der tale om.?

Badge

Humax Tv-boks Model: YS-5000:

Jeg har fiber 1000/500

Badge

Jeg har fiber 1000/500

Omdømme 7
Badge +9

Humax Tv-boks Model: YS-5000:

Jeg har fiber 1000/500

Det skal fejlmeldes, Teknisk Support 70 70 34 48

Badge

Udfordringen ef når det så fejlmeldes får jeg en tid tirsdag el onsdag og så virker det igen. 
har prøvet det flere gange 

Omdømme 7
Badge +9

Virker det nu.? Hvis nej fejlmeld, vil du have det rettet så det ikke sker igen, så fejlmeld, mulighed for e.v.t ombytning af boks hvilket ikke vil ske uden fejlmelding.

Det er ikke en fejl der her været skrevet om tidligere her på Forummet så vidt vides.

Omdømme 7
Badge +9

Der er noget der kan prøves, sluk for hele systemet. Når router er oppe igen, så tænd for boks og lad den boote op igen, se om det hjælper på problemet.

Badge

Jeg har fejlmeldt.igen ( har gjort det før9

det virker ved at slukke og tænde men ofte forsvinder lyder 1døgn s tid. Og så er det tilbage . 
Så kan det virke 1 mdr s tid og så må jeg på den igen. Eller bare streame , som jeg jo bliver irriteret over.

Omdømme 7
Badge +9

Der er kun en måde at få det løst på, når det man selv kan gøre ikke er tilstrækkeligt, og det er at der fejlmeldes.

Omdømme 7
Badge +9

Hej @Thunjo 

Det var da en irriterende fejl at få😐

Jeg håber, at fejlmelding nu har ført til permanent løsning.

Badge

Håber også den er løst permanent nu 🤞

ifgl deres system havde jeg en trådløs boks også . Den burde så være slettet nu. Så håber 3.gang er lykkens gang:)

en rar teknikker ..

Omdømme 7
Badge +9

Det er en trådløs boks, den kan selvfølgelig tilsluttes med RJ 45 kabel, men det er ikke en nødvendighed, den virker også med Wi-Fi.

Badge

Jeg har kun den ene box ( tilsluttet med kabel da det er mest stabilt. 
systemet skrev at jeg derudover havde en anden box på wifi( det har jeg ikke)

Besvar