Spørgsmål

TV-boks reagerer ikke på fjernbetjeningen



Vis første besked

28 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +9

Problemet er ikke løst!

Selvom jeg hele tiden har været forholdsvis sikker på at batterierne ikke var dårlige (se den liste med argumenter jeg skrev fra starten), så besluttede jeg alligevel at lade alle de forslag om at skifte batterier, få mig til at prøve.

 

Men første gang efter jeg havde truffet den beslutning, måtte jeg så konstatere at jeg ikke havde flere friske AAA-batterier liggende, så jeg greb til at slukke og tænde boksen.

 

Jeg fik så købt en pakke AAA-batterier, og her til morgen viste problemet sig så igen. Så jeg skiftede batterier i fjernbetjeningen… og (som forventet) ingen ændring.

 

Nu bruger jeg Kaspers link og kontakter supporten.

Hej @Grove 

Hold os endelig opdateret :relaxed:

Opdatering: Efter knap fem timer fik jeg en reaktion (jeg nægter at kalde det et svar, så inkompetent som jeg tror det er) fra en “kundekonsulent”, der skrev

Jeg kan forstå du oplever mange problemer med din fjernbetjening.

 

Jeg bestiller en ny fjernbetjening til dig, selvfølgelig uden omkostninger.

 

Jeg synes det er ret klart (også fra min beskrivelse) at det ikke er fjernbetjeningen der er problemet, men min erfaring med supportere på det niveau af kundeservice gør at jeg ikke gad gå ind i en diskussion om det, så nu modtager jeg formentlig en ny fjernbetjening, prøver den, og når problemet så (sandsynligvis) viser sig igen, har jeg et godt argument for at det ikke er fjernbetjeningen.

 

Er jo muligt at teste, med en universal fjernbetjening. Så må det være til at finde ud af om det er boksen eller  fjernbetjeninger , det skyldes jeg tænker selv er måske fjernbetjeningerne der  driller? Mener ikke min gammel gjorde dette min nye er fra sidste år.. 

Besvar