Spørgsmål

TV Boks fiber


Badge

TV Boksen (YS5000) taber konstant forbindelsen til det kablede internet, da fiber-routeren er ustabil. Dette har efterhånden varet flere uger og har gjort både internettet og TV ubrugeligt. Har skrevet til jer og forsøgt, at ringe, men det er jo umuligt, at komme igennem til jer.

Som hørehæmmet, er TV boksen også ubrugelig, da man ikke længere kan sætte dansk tekst på optagede danske programmer...

Der er oprettet er sag: 469492596 - vil I venligst ringe til mig efter kl. 15:30, så vi kan finde en løsning - på forhånd tak...


6 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +9

Her på forummet er der udelukkende skriftlig hjælp, du kan ikke blive ringet op, du må selv ringe til support, eller skrive en Mail og i begge tilfælde henvise til sagsnummer.

Der kan også skrives til dem via Messenger på deres FB side, men igen også kun skriftlig hjælp.

Omdømme 7
Badge +9

Har du prøvet en genstart og nulstilling af router? 

Omdømme 6
Badge +8

Hej @LinuxMor 

Vi har rigtigt nok ikke mulighed for at ringe dig op. Det undrer mig dog, hvis du aldrig kan komme igennem, da vi har flere perioder uden kø. Man kan dog i perioder opleve kø. 

Det er korrekt, at vi ikke længere har en boks hvor det er muligt at sætte undertekster på optagede programmer. Det forstår jeg godt er en nedgradering, hvis hun har haft det før, og det er også noget som vi kigger nærmere på, ifht. at kunne tilbyde det igen - jeg tør dog ikke love noget, og det er også på et meget tidligt stadie, hvor vi fortsat ikke kan sige noget om, om det bliver aktuelt. 

I din mail nævner du også, at der ikke kan spoles de første 10 minutter af udsendelse - men det er altså pga. rettigheder. I hvert fald på TV 2. Der kan være forskellige regler for forskellige kanaler - og det har egentlig ikke den store betydning, om det samme gør sig gældende for andre udbydere. Det er de rettighedsregler vi er pålagt. De her regler gælder naturligvis ikke optagelser, hvor man kan spole med det samme. 

Hvis internettet går offline, er det i hvert fald årsagen til, at der er også er problemer med TV’et. Har du eller din mor lagt mærke til, om hendes modem fra os går offline og lyser anderledes når udfaldene sker? 

Badge

Hej Louise…

Ja, internettet går offline og dioderne på routeren går ud. Vi har prøvet, at genstarte/tage strømmen flere gange..

Min mor er en ældre dame og jeg bor ikke i samme by som hende, så det er vigtigt, at TV og internet virker...

Omdømme 6
Badge +8

Hej igen 

Så skal vi faktisk bare have det fejlmeldt - jeg svarer dig lige på den mail du har sendt 😊

Badge

Tak :-)

Besvar