Svigtende lyd efter opdateringen af boksen


Badge

Hej Louise - kan ikke forstå, at det ikke er et generelt problem med at lyden mangler efter kanalskift. Der er efterhånden rimeligt mange der har oplevet det - så jeg melder mig i koret. Lyden svigter både på tv3 - DR - og tilfældige kanaler. Hvis man går frem til næste kanal og tilbage igen kommer lyden !!!

Har også oplevet det svingende lyd niveau - især efter skift fra TV til Play / tilbage igen.

Håber I tager problemet alvorligt og ikke bare fylder os med dårlige undskyldninger.

Flemming K.


2 Kommentarer

Omdømme 6
Badge +8

Hej Flemming

Hvis jeg har skrevet et sted at det IKKE er et generelt problem, så er det en skrivefejl - for det ER netop konstateret som en generel fejl, at lyden kan forsvinde ved kanalskift. 

Vi arbejder på en permanent løsning, men indtil da er løsningen er zappe frem og tilbage et par gange, som du også skriver. 

Du må meget gerne linke til den kommentar hvor jeg har skrevet, at det ikke er generelt - så retter jeg mit svar 😊

Badge

Hej Louise - har søgt efter det ønskede link, men kan ikke finde, hvor jeg har set det. Bare for at give dig et svar.

Flemming

 

Besvar