Spørgsmål

Sort skærm i app - skal geninstallere hver dag


Badge

Vi har et Samsung 2023 Smart TV. Vi bruger den nye YouSee app (den gamle app virker ikke mere).

Der er nu opstået fejl på den nye app.

- vi får ved opstart af YouSee appen en sort skærm, og kan først se tv-kanalerne ved at GENinstallere YouSee appen. Nogle dage skal vi geninstallere appen flere gange på samme dag (ved opstart om morgen og igen ved opstart om aftenen) inden vi kan se tv kanalerne.

- når vi så kan se tv, kan vi konstatere at tv-guiden i bunden af skærmen ikke opdateres mens man ser fjernsyn. Hvis man f.eks. har set 1,5 time tv, viser tv guiden i bunden af skærmen stadigvæk de programmer som var på de andre kanaler, da man startede tv appen for 1,5 time siden.

Vi har ingen problemer med vores wifi forbindelse. Vores andre streaming apps på Samsung fjernsynet virker upåklagelige.

Hvad er der sket, at YouSee appen er begyndt at give disse fejl??


1 Kommentar

Omdømme 6
Badge +8

Hej @Toghs 

Ifht. fejlen med sort skærm, så bør det ikke være nødvendigt at geninstallere appen for at få den væk. Du kan i stedet holde tilbageknappen på fjernbetjeningen inde i cirka 3 sekunder, hvilket gør at appen lukker helt ned. Derefter bør du kunne åbne den igen, uden sort skærm. 

Det er en fejl som vi er bekendt med, så det er meldt ind som noget der skal undersøges nærmere. 

Ifht. TV-guiden i bunden der ikke opdateres, så arbejder vi på en helt ny TV-guide som jeg også tror vil løse den fejl du beskriver. Der er dog ingen tidshorisont på, hvornår den er klar. 

Jeg beklager ulejligheden. 

Besvar