Svar

Skyshowtimw mangler indhold


Badge

Hvordan kan det være der er film som jeg ved er den del af skyshowtime som jeg ikke kan søge frem?

Tænker indholdet via YouSee burde være det samme som direkte hos skyshowtime eller er det ikke fuld adgang?

icon

Bedste svar af Louise 26 September 2023, 09:24

Se original

27 Kommentarer

Hej @Cartesian 

Vi har kun mulighed for at have film liggende med ét lydspor - så vi er nødt til at vælge, hvis filmen findes hos SkyShowtime med både dansk og engelsk/originalt lydspor. Jeg ved ikke om det er os eller SkyShowtime der vælger hvilken version vi skal have liggende, men som udgangspunkt vil vi altid vælge det danske lydspor, på en film der henvender sig til børn. 

Tak for svaret Louise. Kunne I måske have den samme film i to forskellige versioner, en på originalsproget og en anden med dansk tale?

Jeg forstår godt hvis det er en teknisk begrænsning ved Yousee Play platformen at den ikke kan understøtte flere sprog på samme film, men måske kunne I så gøre det mere klart for kunderne at det ikke er det fulde indhold man får adgang til fra en kanal som fx SkyShowTime men en skrabet Yousee Play version.

Omdømme 7
Badge +9

Der er ingen forskel, indholdet er det samme.

Besvar