Svar

Samsung The Frame 2020 har problemer med "Bland Selv"



Vis første besked

33 Kommentarer

Jeg kan selvfølgelig se grundpakken via kabel TV,  men alle de tilvalgte kanaler i bland selv, skulle jeg så 

kunne se via et Yousee kort i soveværelset (har boksen i stuen) men det virker desværre ikke.

hvis jeg så smider CI modulet og Yousee kortet i mit datters TV, som er 5 år gammelt, så virker det.

Det virker bare ikke på mit Samsung i soveværelset som kun er 2 år gammelt :-(

Desværre - har ikke fået det til at virke - ingen svar fra de tidligere personer i tråden,

Badge

Til generel information. 

Disse 4 CI+ moduler har jeg indtil videre afprøvet i mit Samsung The Frame 2020 tv og konstateret at de ikke virker stabilt. 

Og vendt om... 

Altså 3. generationer af YouSee's eget STRONG modul og et ældre SMIT modul. 

(det sidste virker slet ikke sammen med så nyt et tv)

 

Omdømme 7
Badge +9

Bland selv kunne fås på alle platforme, Coax, Fiber og DSL samt via App og Web TV. Det sælges så ikke længere, det er afløst af Play, som også fås på alle platforme.

Badge

Bland selv skal du bruge kort eller boks. Det skal du også med Play - så jeg ved ikke rigtigt hvad du mener. 

Omdømme 7
Badge +9

Du skrev:  “Det ville være bedre hvis man kunne få bland selv over antenne kablet:” Ja det fås på Coax, samt på de øvrige platforme. Der skal på Coax bruges enten en TV boks eller Kort og Kortlæser.

Badge

Du læser ikke mit svar. Der er problemer med kortlæseren og CI kortet fra Yousee. Jeg har et kort fra Yousee via coax. Jeg vil ikke have en boks, derfor har jeg valgt et kort Jeg kan ikke bruge Yousee Play til noget som helst. Det er ikke HD eller 4K. Det er komprimeret billedformat. Det er kun til tablets, telefoner og PC.. 

 

 

Omdømme 7
Badge +9

Når det er Play der haves kan det ikke fås til Coax medmindre der haves en Humax 4000 det er kun den der kan bruges når det er den platform der haves. Der kan dog ligeledes bruges Play App’en på TVet. (Streaming).

Besvar