Spørgsmål

Problemer efter opdatering


Badge

Jeg har et Samsung fjernsyn (ca. 3 år) 

Efter sidste opdatering af YouSee app er der følgende problemer.

1 billede forbliver i ringe opløsning og kan ikke skifte til den rigtige kvalitet.

2 oversigten “ mine TV kanaler” i bunden af skærmen bliver ikke opdateret.

3 ingen kanaler kan vises om natten. Fejlbesked lyder “hov vi har en fejl” prøv igen senere

Det er hamrende frusterende at der ikke kan gives en tids horisont eller en garanti på at fejlen bliver rettet.  

Kan se at LG TV har samme udfordring efter jeres opdatering.

 Er der noget nyt i kan tilføje ?

mvh Vincos


4 Kommentarer

Omdømme 1
Badge

Jeg har ligeledes flere Samsung fjernsyn fra 2019 og 2020.

 

De har siden oktober 2023 haft problemer med at vise live-tv om natten med Yousee app’en.  Samme fejlbesked som du oplever med “ups, der er en fejl hos os…. vi kigger på det… prøv igen om nogle minutter”

Jeg kan se film og serier og andre optagelser, men IKKE live TV om natten….. det virker i tidsrummet ca kl. 6-24.00

Jeg får i ny og næ en opdatering fra YouSee kundeservice om at en teknikker/udvikler kigger på det, men nu har det snart varet 6 måneder, og det er IKKE tilfredsstillende.

Yousee må få løst nogle af alle deres problemer, for alle brokker sig over problemer på forskellige platforme, men intet sker

Omdømme 6
Badge +8

Hej @Vincos og @Volker 

Vi har netop nu her i dag, released et fix som bør løse problemet med det manglende live-tv efter kl. 24 - endelig. 

I må meget gerne teste på en aften/nat hvor I har mulighed for det, og melde tilbage hvis fejlen stadig er aktuel hos jer.

Jeg beklager ulejligheden mange gange. 

Omdømme 1
Badge

Hej @Louise , jeg tester det i aften/nat og giver en tilbagemelding.

Badge

Hej yousee

Kanaler virker efter kl. 24. Nu

👍 Vincos

Besvar