Svar

Problem med at se TV på windows-pc


Badge

Jeg har for 2 dage siden mistet min adgang til at se TV på mine windows pc’er - men kan godt se TV på en Apple-tablet !

I forbindelse med en opdatering af windows - og senere oprydning - er indstillingerne åbenbart “faldet ud”. Jeg har abb. ved Yousee på TV via bredbånd/fiber, og mobil-tlf og alt andet virker fint.

 

SVES  

icon

Bedste svar af Louise 3 November 2023, 09:02

Se original

13 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +9

Er der logget ind på Web TV.?

Badge

Ja, det mener jeg - login via YouSee

Omdømme 7
Badge +9

Du vil altid kunne se om der er logget ind eller ikke.

Hej

Jeg har samme problem, på to computere.

Siden er bare sort og intet sker.

Min Chromecast m. tv den virker fint men Ingen computere kan se tv eller spille musik 

Badge

Som et forsøg på at komme videre har jeg installeret Mozilla Firefox som browser, og så ...fungerer YouSee Play glimrende ! ligesom det også gør på min Apple-Ipad !

-og det kører altsammen via min bredbånd/fiber- forbindelse til YouSee !

  • hvad er det ved Microsoft-Edge og Google-Chrome, som YouSee ikke kan få til at virke ?
  • nå, men så bruger jeg bare Mozilla Firefox på mine windows-pc-er
  •  

Tak til sves-dalum

Det virker…..👍

Det er da utroligt at både Edge og Chrome ikke virker og det er på alle mine computere

Sørme så, også død her! - havde ingen problemer tidligere idag.

 

EDIT: min fejl - virker hos mig.

 

Er alle cookies fravalgt, så virker play.yousee.dk ikke. I Chrome kan man nulstille indstillingerne, det hjælper måske. Man kan også prøve at afinstallere Chrome og derefter installere den igen. Er noget gået galt med den sidste Windowsopdatering, så den ikke er installeret, eller mangler der en genstart af PC’en? Bemærk, at genstart af en PC er ikke det samme som at slukke og tænde den igen.

Omdømme 6
Badge +8

Hej alle 

Det virker da bestemt også mystisk at det ikke virker i Chrome og Edge for flere af jer. 

Jeg har lige testet i Chrome herfra, og der virker det umiddelbart som det skal. 

Udover de ting som MS-ERIK har skrevet, så kan I også teste om begge browsere er opdateret til seneste version. Når det virker i Firefox, så lader det til at fejlen skal findes i jeres browserversioner eller i cache/cookies/udvidelser. 

Har lidt samme problem. Kan ikke logge ind med Chrome og Brave på min pc. Virker fint med Chromecast. Har ringet ind og der skulle en “ekspert” på det, men var flere dage siden. Medarbejderen sagde at det aldrig var noget de havde hørt om, men det lyder måske ikke til helt at have været tilfældet.

Har nu også prøvet at hente Firefox, men der sker det samme. Når jeg trykker log ind, står den bare og kører rundt.

Kan vel ikke være pga. jeg har Windows 7 (gammel pc)?

Nogen forslag?

Pft.

Hvis man har Windows 7 kan man ikke installere de nyeste versioner af Chrome og det gælder sandsynligvis for flere andre browsere.

Når man derfor ikke har den nyeste browser kan det godt være årsagen til at play.yousee.dk ikke virker.

Hvis man har Windows 7 kan man ikke installere de nyeste versioner af Chrome og det gælder sandsynligvis for flere andre browsere.

Når man derfor ikke har den nyeste browser kan det godt være årsagen til at play.yousee.dk ikke virker.

Kunne pludselig heller ikke logge på DR TV. Den bliver ved med at bede mig om at godkende cookies, til trods for at jeg lige har gjort det. Har ikke oplevet andet der ikke virker (endnu). “Kun” stået på en lille uges tid. Interessant om der lige har været en ny opdatering omkring der.

Tak for svar, det lyder sandsynligt.

Badge

Jeg kan pludselig ikke få adgang til yousee og de fleste danske websites med Chrome og Edge, men sagtens med Firefox, når jeg kører kablet fra Yousee’s router. Hvis jeg går over til trådløs wifi virker Chrome (og Edge) igen som før, men da min computer er langt fra routeren, ville jeg foretrække at køre via kablet ethernet.

Er der nogen der har oplevet noget lignende? Er det en firewall i routeren, som pludselig blokerer trafikken via den kablede del af routeren???

Besvar