Spørgsmål

Player.aamp.50.2


Omdømme 6
Badge +4

Jeg har lige opdaget, at jeg ikke kan se mine  10 optagede koncerter.

Jeg kommer fint frem til Afspil. Her stopper festen og jeg får meddelelsen "player.aamp.50.2. prøv at genstarte boksen"

Hvilket er forsøgt uden held efterhånden mange gange.

Synes det er ringe, at jeg skal betale for et produkt, som ikke leverer det, som det skal!

Sammen med de mange andre problematikker som er opstået efter opdateringen:

Bl.a.

Ingen mulighed for lavt strømforbrug

Pixelering ved kanalskift og på forskellige kanaler+ en masse andre problemer 

Se nu at få fikset det i en fart. Vi er snart i april måned !!

Uden at der er rigtig er sket noget !!

På forhånd tak!


10 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +9

Hej @Bentzin 

Det er helt klart irriterende at opleve det du gør.

I forhold til player.aamp.50.2, så må du gerne prøve at nulstille din router, hvis du har har bredbånd fra YouSee og se om det hjælper. Det kan det gøre. Ellers må vi have sagen forbi vores tekniske afdeling. 

Lavt strømforbrug arbejdes der på, men pixelleringer ved kanalskift, skal vi måske også have set nærmere på, hvis nulstilling af router ikke hjælper. 

Omdømme 6
Badge +4

Hej @Bentzin 

Det er helt klart irriterende at opleve det du gør.

I forhold til player.aamp.50.2, så må du gerne prøve at nulstille din router, hvis du har har bredbånd fra YouSee og se om det hjælper. Det kan det gøre. Ellers må vi have sagen forbi vores tekniske afdeling. 

Lavt strømforbrug arbejdes der på, men pixelleringer ved kanalskift, skal vi måske også have set nærmere på, hvis nulstilling af router ikke hjælper. 

Hej Kasper.

Jeg har internet 1000/1000 igennem vores Antenneforening og Dansk Kabel Tv og min router er en Tri-Band NetGear Nighthawk.

Jeg forsøger lige at genstarte den og vender tilbage efterfølgende.

Mvh.

Omdømme 7
Badge +9

Det er ikke en You See Router, så den yder de ikke support på.

Omdømme 6
Badge +4

Det er ikke en You See Router, så den yder de ikke support på.

Det er jeg klar over. !!!

Tråden her handler om, at jeg efter den elendige opdatering af boksen, ikke kan se mine 10 optagede koncerter og andre optagelser.

Omdømme 6
Badge +4

Hej @Bentzin 

Det er helt klart irriterende at opleve det du gør.

I forhold til player.aamp.50.2, så må du gerne prøve at nulstille din router, hvis du har har bredbånd fra YouSee og se om det hjælper. Det kan det gøre. Ellers må vi have sagen forbi vores tekniske afdeling. 

Lavt strømforbrug arbejdes der på, men pixelleringer ved kanalskift, skal vi måske også have set nærmere på, hvis nulstilling af router ikke hjælper. 

Hej Kasper.

Jeg har internet 1000/1000 igennem vores Antenneforening og Dansk Kabel Tv og min router er en Tri-Band NetGear Nighthawk.

Jeg forsøger lige at genstarte den og vender tilbage efterfølgende.

Mvh.

Efter nulstilling af router og efterfølgende genstart af boksen, hjalp ikke en disse.

Samme besked "Player.aamp.50.2 . . .

Omdømme 7
Badge +9

Hej @Bentzin 
 

Nå okay🤔 vi må videre med sagen så...Jeg har sendt dig en privatbesked. 

Omdømme 6
Badge +4

Hej @Bentzin 
 

Nå okay🤔 vi må videre med sagen så...Jeg har sendt dig en privatbesked. 

Har svaret på din PB.

Mvh.

Omdømme 6
Badge +4

Efter et stykke tid, kan jeg nu se de optagede koncerter. 😎

Grunden til problemet, var at jeg ikke havde kanalen blandt mine valgte BlandSelv kanaler.

Ved at tilvælge den igen, blev problemet løst.

Så nu er alting godt og har allerede hørt/set et par fede koncerter. 🍻

Mvh.

Omdømme 7
Badge +9

Det må logisk vis være indlysende at haves der optagelser fra en kanal man ikke længere har rettighed til, så kan de ikke ses, da de ikke ligger fysisk på enheden.

Omdømme 6
Badge +4

Det må logisk vis være indlysende at haves der optagelser fra en kanal man ikke længere har rettighed til, så kan de ikke ses, da de ikke ligger fysisk på enheden.

Det er hverken logisk eller indlysende. Da der ud fra info ved optagelserne stod, at de var til rådighed omkring 280 dage og nogle timer. Det kan da kun opfattes på en måde.

Iøvrigt står der intet sted på YouSee's sider noget om restriktioner vedr. optagelser !

Så fremover beder jeg dig om droppe dine nedladende og bedrevidende kommentarer til mig, da jeg ikke kan bruge dem til en disse!

Desuden fortsat held og lykke med din jagt på, at få så mange indlæg som muligt!

Besvar