Siden vi blev tvangsmigreret fra vores Cisco TV boks har vi døjet med periodiske fejl på vores YS-5000.
Nu er vi i gang med den tredie YS-5000. Undervejs fik vi først en ny Sagemcom router, siden en Twist mediaconverter og lige lidt har det hjulpet.
En skrivebordstekniker harforklaret at fejlmeldingen: “ Der skete en fejl: [ player.aamp.50.2]
Prøv evt. at genstarte tv-boksen” skyldes korrupte optagelser i Yousees skylager af optagne udsendelser så det giver ikke mening at genstart TV-boksen.
Seneste fejlmelding: ” Intet IP-Tv signal. Kontroller dit modem. Er tv-boksen på den rigtige internetforbindelse? Prøv evt. genstart af modem.” kommer stadig fra tid til anden, typisk når vi ser live tv selv efter genstart af routeren.
Over tid har vi set den seneste fejlmelding uden, at forstå, hvorfor.
Er der nogen herinde med en mulig forklaring og gerne en løsning der er holdbar?
Jeg er noget træt af at prøve genstart af den ene eller den anden eller begge enheder i tide og utide.