Spørgsmål

Ny YouSee play app virker ikke på Samsung TV


Badge

Efter jeg har opdateret til den nye version, opleves det ofte at app'en ikke åbner, men jeg får en fejlmeddelelse om at der ikke er forbindelse til internettet.

Efter en geninstallering virker app'en igen.

 

Der er ikke problemer med andre apps og der er endda kablet forbindelse.

 

Er det en fejl I er opmærksomme på og hvis ja, hvornår kan der forventes en løsning?

 

Tv er fra 2020 eller 2021.


15 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +9

Læs i det link der er i denne tråd.

 

Badge

Læs i det link der er i denne tråd.

 

Det er "desværre" ikke samme fejl. 

Min app åbner slet ikke op, men jeg får blot meddelelse om at der er fejl med DNS eller noget i den dur.

Omdømme 6
Badge +8

Hej @RASO 

Du skriver at du oplever det “ofte” - betyder det, at der godt kan gå dage mellem at fejlen opstår? 

Hvilken årgang er dit TV fra? Det skal vi vide hvis det skal fejlmeldes videre i systemet. Oplys også meget gerne det fulde modelnummer. 

Når du afinstallerer appen, gør du det så som beskrevet nedenfor? Og kan du bekræfte at du pt. har version 0.1.10? Du skal kigge i selve appen, og ikke på det versionsnummer der står i app store. 

- Tryk på "Huset" på fjernbetjeningen.
- Vælg APPS i menuen
- Vælg downloaded apps, som ligger nede i 3. række.
- Markér YouSee Play-appen.
- Hold OK-knappen på fjernbetjeningen inde, indtil en lille menu kommer frem.
- Vælg "Slet". Herefter vises en pop-up, hvor du også skal vælge "Slet".

 

Hvis muligt, må du også gerne poste et billede af den fejlbesked du får. 

Omdømme 7
Badge +9

Nu oplystes der om alderen 21 eller 20 er nok lige meget…?

Jeg får også sommetider den fejl besked, men det forsvinder hurtigt igen...

Omdømme 7
Badge +9

Btw, @Radiomanden oplyser den ikke virker på Samsungs fra 2018, men det gør den, ved ikke hvorfra han har det info…?

Omdømme 6
Badge +8

Jeg havde faktisk overset at det stod nederst i opslaget, hvis jeg skal være ærlig - men vi vil faktisk gerne vide det eksakte årstal, da det kan have betydning. I de fleste tilfælde kan vi finde det ud fra modelnummeret, dog. 

Badge

Jeg havde faktisk overset at det stod nederst i opslaget, hvis jeg skal være ærlig - men vi vil faktisk gerne vide det eksakte årstal, da det kan have betydning. I de fleste tilfælde kan vi finde det ud fra modelnummeret, dog. 

Hej,

Model er som følger: Samsung 55" Q82R - QE55Q82RAT (2019) 

Det er købt i april 2020, men noget tyder på det er en 2019 model.

Versionsnummer er det du angiver.

Der kan gå dage imellem.

De seneste par gange har jeg blot trykket "geninstaller" oh så har det virket igen.

Omdømme 7
Badge +9

Btw, @Radiomanden oplyser den ikke virker på Samsungs fra 2018, men det gør den, ved ikke hvorfra han har det info…?

Info er fra YS. https://yousee.dk/hjaelp/artikler/tekniske-krav-til-dit-udstyr-nar-du-bruger-yousee-play-appen

 

Omdømme 6
Badge +8

Hej @RASO 

Tak for tilbagemeldingen. 

Prøv gerne at af- og geninstaller som beskrevet, og så vend tilbage i tråden her, hvis problemet fortsætter - gerne med et billede af fejlbeskeden 😊

Omdømme 7
Badge +9

Men nogen har TV fra både 2017 og 2018 de siger har virket til nu...

Omdømme 7
Badge +9

Kan kun henvise til de oplysninger der er givet, er de ikke korrekte, så må de jo rettes.

Badge

Hej @RASO 

Tak for tilbagemeldingen. 

Prøv gerne at af- og geninstaller som beskrevet, og så vend tilbage i tråden her, hvis problemet fortsætter - gerne med et billede af fejlbeskeden 😊

@Louise 

Jeg fulgte din guide til afinstallering og geninstallering og det virkede fint i går.

I dag får jeg dog sort skærm når jeg åbner app'en og der trykker jeg på "tilbage" I 3 sek. og åbner så app'en igen og det virker.

Jeg tænker dog det er langt fra optimalt, så er det noget I har en fejlmelding på?

Omdømme 6
Badge +8

Ja, det du beskriver der, er en generel fejl. Altså at man får sort skærm, men kan løse det ved at trykke på tilbageknappen. 

Der arbejdes på en løsning, men lige nu er der ikke nogen tidshorisont, desværre. 

Badge

Ja, det du beskriver der, er en generel fejl. Altså at man får sort skærm, men kan løse det ved at trykke på tilbageknappen. 

Der arbejdes på en løsning, men lige nu er der ikke nogen tidshorisont, desværre. 

@Louise 

Så er jeg tilbage ved den oprindelige fejlmelding.

Har vedhæftet fejlmeldingen.

Netflix osv. virker fint, så det er forbindelse til internettet.

 

Omdømme 6
Badge +8

Hej @RASO 

Tak for billedet! Jeg undersøger det lige, og vender tilbage! 😊

Besvar