Spørgsmål

ny yousee app er uduelig og ubrugelig på nyt samsung tv


Badge

jeg skriver fordi vi i en uge ikke har været i stand til at se YouSee play via appen - i har en fejl på jeres app som gør at vores tv ikke kan downloade den og fastholde den

jeg har naturligvis været i kontakt med jeres chatrobot og senere en “levende” person som som startede en fuldstændig amatøragtig udspørgen baseret på en manuskript som f.eks. har i et gammelt tv og har i tændt og slukket for tv og har i forsøgt at geninstallere etc etc 

jeg tror vi har haft signal i sammenlagt  10 min den sidste uge; lige så snart vi har downloaded app så lukker den ned igen igen

alt dette begyndte da i tvang os over på den ny app version

 

hvornår kan vi forvente at den virker og så skal vi jo naturligvis ikke betale for et abonnement der er rent ud sagt udueligt og ubrugeligt

hvis det har interesse så er konto nr.:  xxxxxxxxx og et ordre nr.: xxxxxxxxx

 

Redigeret af moderator: fjernet kontonummer og ordrenummer

 


2 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +9

Du må ikke skrive Konto nummer her…

Der er intet at gøre end hvis dem fra Support der plejer at være her på hverdage evt. kan hjælpe…

Btw, den gamle app der virkede er hel væk nu.

Omdømme 6
Badge +8

Hej @janmilo 

Først og fremmest, så har jeg redigeret dit kontonummer og ordrenummer ud, da det ikke må stå offentligt her. 

Ifht. fejlen, er problemet så at du får sort skærm eller hvordan? I så fald, så kan problemet afhjælpes ved, at trykke på tilbageknappen på fjernbetjeningen i cirka 3 sekunder. Herefter bør appen kunne åbnes. 

Det er naturligvis ikke meningen at det skal være nødvendigt, så vi arbejder på en løsning - jeg håber at kunne vende tilbage med en tidshorisont, snarest. 

Jeg beklager ulejligheden. 

Besvar