Spørgsmål

Ny TV app er elendig

Badge

Kære YouSee

Den nye TV app er elendig. Der er noget med cachen - den går i hak og kører i ring, så man er nødt til at starte forfra. Ofte er billedet grynet og står uskarpt længe. Alt for længe. Og TV guiden - den spiller ikke når man med TV fjernbetjeningen kører ned af listen - den hopper rundt i billedet og holder ikke tidslinjen centralt i midten af skærmen.

Hvornår tænker i problemet er løst?

7 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +9

Hvilken TV haves og hvor gammel er den?

Omdømme 5
Badge +8

Hej @Torsten1 

Først og fremmest, så beklager jeg naturligvis at du er utilfreds med den nyeste version af appen. 

Det sidste du nævner, med TV-guiden, er en generel fejl. Vi arbejder på en helt ny TV-guide, og det vil nok ikke blive rettet før den er klar. Lige nu kan jeg ikke give en tidshorisont. 

De andre ting er dog umiddelbart ikke generelle. Har du internet fra os? Så kan vi nemlig prøve at tjekke op på forbindelsen mellem router og TV - også selvom fejlen først er opstået i den nye app. 

Du må også gerne oplyse hvilket smart tv der er tale om, samt hvilken årgang det er fra. 

Badge

Hej Louise

Jeg har alt gennem jer. Fjernsynet er et Samsung  QE65Q70TATXXC. Jeg har haft genstartet router adskillige gange, indstillet det trådløse netværk på tv’et forfra - alt sammen uden held.

https://www.power.dk/tv-og-lyd/tv/samsung-65-4k-qled-tv-qe65q70tatxxc/p-1115945/?gad_source=1&gclid=Cj0KCQjw2a6wBhCVARIsABPeH1uiJz25LtlAxvpFUMLpjw8jG6sH0-WfQsBe83sVL4JEgfZxaRZvQoYaAuOjEALw_wcB&gclsrc=aw.ds

Omdømme 7
Badge +9

De har lavet en ny App der ikke virker på alle nyere TVs, men vil ikke lade folk bruge den gamle App,

indtil den nye virker… i kan nok kun vente….

Omdømme 5
Badge +8

Det ser ud til at være en 2020 model. 

Jeg sender dig lige en privatbesked, så vi kan få kigget på det. 

Louise. Du er ikke den eneste, vores virker ad helvede til. Går i stå, nogle gange stopper udsendelsen, og så skal vi trykke se live tv, for at se den igen, og vores tv er fra 2023. Det er simpelthen frustrerende, og vi betal da en pæn sum hver måned, så vi overvejer en anden udbyder. ps vi bruger 5G netværk ( hvilket i følge yousee er det bedste netværk) men appen fuldstændig håbløs, og jeg har ingen forventning om snarlig løsning, og spørger min bekendte om de skal vælge yousee, så siger jeg nej.

Jeg torsten1, og jeg glemte at vi nogen gange er nødt til at slukke tv’et, og tænde igen for at få det til at virke. Fatter simpelthen ikke de sender en ny app ud der ikke er gennem prøvet, og dog det er jo yousee

Besvar