Svar

Ny opdatering til YS4000 - 4.56.2


Omdømme 6
Badge +4

Så er der kommet en ny opdatering til YS4000 boksen - 4.56.2

Tjah - Det virker indtil videre, at problemet med lyd og pixelering ved kanalskift er blevet løst.👍

Men lavt strømforbrug er stadigvæk ikke muligt, at vælge i indstillinger.☹️

Så må vi se hvor lang tid der går, før det bliver løst.🤔

Mvh.

icon

Bedste svar af Jorn-Hansen 5 May 2024, 05:00

Se original

8 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +9

Min boks er nu stoppet, med at tænde automastisk 2 gange hver nat…

Omdømme 6
Badge +4

Hmm - her ved start af Formel 1, er boksen genstartet 2 gange! Pga ustabilitet.

Håber ikke det forsætter.🤔

Omdømme 7
Badge +9

Min boks genstartes aldrig, den tændte bare kort tid… F1 ser jeg på F1 TV.

Omdømme 6
Badge +4

Min boks genstartes aldrig, den tændte bare kort tid… F1 ser jeg på F1 TV.

Okidoki - har selv overvejet F1 TV. Men fik ikke gjort noget ved det. Nå - men resten af løbet har kørt uden problemer.😎

Omdømme 7
Badge +9

Jeg glemte helt at se F1 men kan se en genudsendelse på F1 TV, men appen findes kun til Android, så må ses på min Nokia Media boks…

Omdømme 7
Badge +9

Hej @Bentzin 

Desværre er funktionen til strømspare ikke helt klar endnu, men vi er et skridt nærmere med denne opdatering, som er forberedende til den endelige løsning, så vidt jeg har forstået. 

Der er fuld fokus på at få boksen forbedret og optimeret løbende hele tiden i kulissen, men desværre er det en process over tid.

 

Omdømme 6
Badge +4

Hej @Bentzin 

Desværre er funktionen til strømspare ikke helt klar endnu, men vi er et skridt nærmere med denne opdatering, som er forberedende til den endelige løsning, så vidt jeg har forstået. 

Der er fuld fokus på at få boksen forbedret og optimeret løbende hele tiden i kulissen, men desværre er det en process over tid.

 

Thx. for svaret Kasper. Har lige erfaret, at pixelering ved kanalskift stadigvæk forekommer og det samme gælder også lyden.Det er dog ikke så udpræget som før.

Jeg ved godt, at ting ta'r tid. Men der er altså gået over 5 mdr. siden dette makværk blev udsendt til vores bokse. Imo burde det være løst for lang tid siden. Men måske har jeg for store forventninger til teknikere og programmører!

Mvh. Bentzin

Omdømme 6
Badge +8

Hej @Bentzin 

Du har helt ret i, at fejlen desværre ikke er helt løst - for jeg kan se at vores udviklere også har noteret, at fejlen fortsat kan opleves, men i mindre grad. Det er dog selvfølgelig stadig ikke godt nok - fejlen skal slet ikke være der. 

Jeg ved faktisk ikke hvorfor det tilsyneladende er så svært at rette, men jeg er helt enig med dig i, at det ikke bør tage så lang tid. Ingen tvivl. 

Besvar