Svar

Ny opdatering til YS4000 - 4.56.2

Omdømme 6
Badge +4

Så er der kommet en ny opdatering til YS4000 boksen - 4.56.2

Tjah - Det virker indtil videre, at problemet med lyd og pixelering ved kanalskift er blevet løst.👍

Men lavt strømforbrug er stadigvæk ikke muligt, at vælge i indstillinger.☹️

Så må vi se hvor lang tid der går, før det bliver løst.🤔

Mvh.

icon

Bedste svar af Jorn-Hansen 5 May 2024, 05:00

Se original

14 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +9

Min boks er nu stoppet, med at tænde automastisk 2 gange hver nat…

Omdømme 6
Badge +4

Hmm - her ved start af Formel 1, er boksen genstartet 2 gange! Pga ustabilitet.

Håber ikke det forsætter.🤔

Omdømme 7
Badge +9

Min boks genstartes aldrig, den tændte bare kort tid… F1 ser jeg på F1 TV.

Omdømme 6
Badge +4

Min boks genstartes aldrig, den tændte bare kort tid… F1 ser jeg på F1 TV.

Okidoki - har selv overvejet F1 TV. Men fik ikke gjort noget ved det. Nå - men resten af løbet har kørt uden problemer.😎

Omdømme 7
Badge +9

Jeg glemte helt at se F1 men kan se en genudsendelse på F1 TV, men appen findes kun til Android, så må ses på min Nokia Media boks…

Omdømme 7
Badge +9

Hej @Bentzin 

Desværre er funktionen til strømspare ikke helt klar endnu, men vi er et skridt nærmere med denne opdatering, som er forberedende til den endelige løsning, så vidt jeg har forstået. 

Der er fuld fokus på at få boksen forbedret og optimeret løbende hele tiden i kulissen, men desværre er det en process over tid.

Omdømme 6
Badge +4

Hej @Bentzin 

Desværre er funktionen til strømspare ikke helt klar endnu, men vi er et skridt nærmere med denne opdatering, som er forberedende til den endelige løsning, så vidt jeg har forstået. 

Der er fuld fokus på at få boksen forbedret og optimeret løbende hele tiden i kulissen, men desværre er det en process over tid.

Thx. for svaret Kasper. Har lige erfaret, at pixelering ved kanalskift stadigvæk forekommer og det samme gælder også lyden.Det er dog ikke så udpræget som før.

Jeg ved godt, at ting ta'r tid. Men der er altså gået over 5 mdr. siden dette makværk blev udsendt til vores bokse. Imo burde det være løst for lang tid siden. Men måske har jeg for store forventninger til teknikere og programmører!

Mvh. Bentzin

Omdømme 6
Badge +8

Hej @Bentzin 

Du har helt ret i, at fejlen desværre ikke er helt løst - for jeg kan se at vores udviklere også har noteret, at fejlen fortsat kan opleves, men i mindre grad. Det er dog selvfølgelig stadig ikke godt nok - fejlen skal slet ikke være der. 

Jeg ved faktisk ikke hvorfor det tilsyneladende er så svært at rette, men jeg er helt enig med dig i, at det ikke bør tage så lang tid. Ingen tvivl. 

Omdømme 6
Badge +4

Hej @Bentzin 

Du har helt ret i, at fejlen desværre ikke er helt løst - for jeg kan se at vores udviklere også har noteret, at fejlen fortsat kan opleves, men i mindre grad. Det er dog selvfølgelig stadig ikke godt nok - fejlen skal slet ikke være der. 

Jeg ved faktisk ikke hvorfor det tilsyneladende er så svært at rette, men jeg er helt enig med dig i, at det ikke bør tage så lang tid. Ingen tvivl. 

Så er der gået 20 dage mere, uden der er sket en dyt! 🤔

Det virker som om i har bl.a. syltet en vigtig ting som opdateringen har forårsaget - lavt strømforbrug muligheden!

Desuden er der stadigvæk pixeleringer ved program skift.

Det er virkelig sørgeligt, at i har så elendige programmører/teknikere!👎

Mvh. Bentzin

Omdømme 6
Badge +8

Hej @Bentzin 

Vi sender kun en opdatering ud om måneden - dvs. hvis en fejl kun kan rettes i en ny opdatering, som vil det tidligst blive rettet den efterfølgende måned. 

Ting der kan rettes bagved, og som ikke kræver en opdatering, kan naturligvis potentielt rettes hurtigere, men min erfaring er, at de fleste typer af fejl, kræver en ny opdatering. 

Lavt strømforbrug-funktionen er ikke syltet internt, men funktionen skal fungere optimalt før den kan lanceres - og det er så det der har været nogle problemer med. 

Jeg kan faktisk se nu, at der er ikke noteret nogen fejl omkring pixelering ved kanalskift - kun manglende lyd. Så delen med pixeleringer er umiddelbart ikke generelt. Er det udelukkende ved kanalskift du oplever det? 

Omdømme 7
Badge +9

Men i har før sagt, i bryder loven så længe højt strøm forbrug kun virker?

Btw, nu tænder min boks kun hver 3. - 4. nat automatisk… ser jeg har skrevet det her…

Omdømme 6
Badge +8

Vi retter fejl så hurtigt som det kan lade sig gøre - men det nytter ikke, at vi releaser en funktion som ikke virker efter hensigten eller som er ustabil. Jeg ved personligt ikke hvad udfordringen er, men der er i hvert fald en udfordring der gør, at de holder igen. 

Omdømme 6
Badge +4

Utroligt at der ikke er andet end undskyldninger på undskyldninger. Det er nu snart 8 mdr. siden i sendte det makværk ud til vores bokse. I løbet af de snart 8 mdr. kunne i ha' lavet mange opdateringer, som havde løst problemerne!

Og det er imo. udtryk for, at YouSee virker ret ligeglad med os brugere, med alle de bortforklaringer.

Helt ærligt - det s.. under al kritik den måde YouSee behandler deres brugere. ("Sorry for mit franske")

Med håb om at i får ordnet dette makværk nu!!!!!!

Mvh.

Omdømme 6
Badge +4

Hej @Bentzin 

Vi sender kun en opdatering ud om måneden - dvs. hvis en fejl kun kan rettes i en ny opdatering, som vil det tidligst blive rettet den efterfølgende måned. 

Ting der kan rettes bagved, og som ikke kræver en opdatering, kan naturligvis potentielt rettes hurtigere, men min erfaring er, at de fleste typer af fejl, kræver en ny opdatering. 

Lavt strømforbrug-funktionen er ikke syltet internt, men funktionen skal fungere optimalt før den kan lanceres - og det er så det der har været nogle problemer med. 

Jeg kan faktisk se nu, at der er ikke noteret nogen fejl omkring pixelering ved kanalskift - kun manglende lyd. Så delen med pixeleringer er umiddelbart ikke generelt. Er det udelukkende ved kanalskift du oplever det? 

Der er stadig pixeleringer ved kanalskift og der er stadig ingen mulighed for lavt strømforbrug.

Det kan f...... Ikke være rigtigt, at det ikke er fikset endnu!.

Og please la' vær med alle mulige undskyldninger og bortforklaringer!

I har haft 7 mdr. til at rette op på det makværk i sendte ud i starten af november 2023.

Det er virkeligt ringe af YouSee, at behandle jeres kunder på den her måde!!!

Mit forslag er, at få ansat nogle dygtigere programmører og teknikkere!

Mvh.

Besvar