Svar

Ny eller gammel APP på Smart-TV?


Badge

Jeg oplever, at den ‘gamle’ App er bedre end den nye (Samsung Smart-TV):
Med den nye App hopper billedet lidt frem og tilbage mellem kanalerne på kanalvælgervinduet, når jeg scroller op eller ned mellem kanalerne, mens den gamle App skifter helt roligt mellem kanalerne. Grafikken er tilfredsstillende god og overskuelig i  den gamle App.
I den gamle App kan man ligeledes søge (scrolle) frem eller tilbage mellem dagene trinløst, men man i den nye App skal op og skifte dag oppe i toppen, det er irriterende og langsommeligt.
I den gamle App kan man også scrolle op og ned mellem kanalerne, sådan, at når man når den sidste kanal oppe eller nede, scroller den bare videre og ender ud i den anden ende af kanalerne (alt man scroller rundt i en ubrudt løkke. Det er smart.
Den nye App er ikke god, mens den gamle.App er virkelig god.
Jeg synes YouSee TV-Play skal beholde den gamle App, og droppe den nye,

icon

Bedste svar af Louise 19 March 2024, 13:02

Se original

9 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +9

Der rulles ikke tilbage.

Badge

Jeg opfordrer YouSee på det kraftigste til, at de arbejder alle de smarte løsninger fra den gamle App ind i den nye App, og den meget bedre grafik fra den gamle App

Det er nu de gerne må vise, at de super gode til det, og lave en rigtig god løsning til os :) så vi kan  klappe af dem ...

Det eneste problem før med den gamle App var, at man ikke kunne vælge kanaler mellem 24:00 og 06:00, men det kan man nu :)

Alt sammen på mit TV, jeg ved ikke om det er det samme på andres TVer? Men mon dog?

 

Omdømme 7
Badge +9

Der høres om problemer på LG og Samsung, der høres ikke meget om Android, så det må være fint med det OS.

Omdømme 7
Badge +9

Det kan lyde lidt mærkeligt men den nye App er til ældre TV hvor den virker fint på mit TV, den gamle App er til nye TV, hvis de da begge virker endnu…

Badge

Det kan lyde lidt mærkeligt men den nye App er til ældre TV hvor den virker fint på mit TV, den gamle App er til nye TV, hvis de da begge virker endnu…

Det er absolut forkert at den nye app kun er til ældre TV. Den nye app bør bruges på alle TV hvor den er tilgængelig, den gamle vil stoppe med at virke.

Omdømme 7
Badge +9

Jeg skrev ikke noget om KUN, men den nye virker bare ikke på alle nyere TVs…

Omdømme 6
Badge +8

Hej @Janvis22sivnaj 

Jeg er naturligvis ked af at høre, at du ikke er tilfreds med den nye app. Vi justerer på den løbende, og jeg sender også gerne din feedback videre til rette afdeling. 

Den nye app er lavet på en helt anden platform med et andet teknisk setup, så det har ikke været muligt at lave en tro kopi af den gamle app - da der simpelthen ikke er de samme muligheder. 

Du kan frit bruge den gamle app, indtil den på et tidspunkt bliver lukket ned. Vi kan ikke sige præcis hvornår det sker, desværre. 

@Jorn-Hansen; Alle Samsung TV fra 2020 til 2024 skal kunne bruge den nye app. 

Omdømme 7
Badge +9

Hvorfor er der så mange her der siger den ikke virker så godt som den gamle?

Omdømme 6
Badge +8

Mit svar gik mere på, at du nu nogle gange har skrevet til folk, at den nye ikke virker på nyere fjernsyn - men det er ikke korrekt. Den skal virke 😊

At man så kan mene at den gamle er bedre, eller har bedre funktioner, er en anden sag. Oplever man f.eks. afspilningsproblemer i den nye app, eller oplever man at man slet ikke kan åbne den, så er det naturligvis noget vi skal kigge nærmere på.

Det er helt fint at sige til kunderne at de kan bruge den gamle app hvis den virker, men det er også lidt et sidespor, da denne på et tidspunkt vil blive lukket, og så er de kunder der oplever problemer med den nye version lige vidt. Så det er bedre at vi får kigget på de enkelte problemer når de opstår. 

Besvar