Svar

Nu igen: Umuligt at optage og slette optagelser på tv-boks YS-4000???


Omdømme 1
Badge

Nu er den - for jeg ved ikke hvilken gang - drønirriterende fejl tilbage …
Igen, igen, kan man ikke slette optagelser eller planlægge nye optagelser i boksen …

Ovenikøbet får man en meningsløs fejlmeddelelse, at udsendelsen ikke kan optages ???
Hvor længe skal man dog finde sig i, at Yousee ikke får rettet den fejl, som nu har stået på i mange, mange måneder …  ???

Jeg synes det er uacceptabelt, at man med den pris, Yousee opkræver for sit abonnement skal affinde sig med, at YouSee blot meddeler, at der er problemer, og at der arbejdes på sagen …
Den “sang” har man jo hørt mange gange … Uden tilfredsstillende resultat …

Er der virkelig ikke en dygtig programmør, der kan finde og rette den fejl???

icon

Bedste svar af Louise 18 April 2023, 12:22

Se original

6 Kommentarer

Badge +1

Jeg har nøjagtig samme problem. Fik ny boks, samme som din, i fredags. Jeg kunne optage og afspille den første dag. Så forsvandt muligheden for at optage og slette. Har chattet med dem i dag. Fik som svar at muligheden for at optage skulle fungere fra i morgen og muligheden for at slette først er klar i næste måned.

Omdømme 1
Badge

Hej Uffe,

Tak for orientering.

Det, der irriterer mig voldsomt er, at det er en hyppigt tilbagevendende fejl, som YouSee gentagne gange har lovet ville blive rettet ... Uden resultat ... Så man føler sig magtesløs og lidt til grin, når man skal betale en ganske høj pris for et produkt, der ikke fungerer, som det skal ... 😠😡

Omdømme 7
Badge +9

Det skulle virke at optage igen, med 4000 boks, jeg optager tennis og valgte der noget før det startede kl. 11

har man en 5000 boks ved jeg ikke…

Omdømme 1
Badge

Jorn Hansen,

Tak for kommentar. Jeg vil prøve om det virker hos mig.

Omdømme 6
Badge +8

Hej i tråden 

Der har desværre været generelle problemer med optagefunktionen hele weekenden, og også periodisk i går. 

Fejlen er, som Jorn-Hansen skriver, rettet nu og alt bør derfor virke igen. 

Jeg beklager ulejligheden. 

Omdømme 1
Badge

Idag, ved 14-tiden foretog jeg en større “oprydning” i ældre optagelser på vores YS-4000, og alt fungerede fint.

Jeg har ikke testet stabiliteten af optagelser, men håber det fungerer, som det skal.

Besvar