Spørgsmål

Max


Badge

Bliver den nye Max tjeneste tilgængelig hos YouSee, når den lanceres 21. maj ?
Hvis ja, bliver de enekelte kanaler, som eksempelvis Eurosport, så tilgængelige som kanaler i min TV guide, eller kan de kun tilgås via Max streaming app ?


19 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +9

Mit gæt Max bliver tilgængeligt men uden Sport.

Omdømme 7
Badge +9

Der oplyses at abonnement strukturen bliver som der står her. Ønskes der sport, så er det et tillægsabonnement. https://digitalt.tv/det-koster-den-nye-streamingtjeneste-max/

Der er også det spørgsmål om hvad der sker med de nuværende ikke-sport kanaler fra Discovery+, som bl.a. omfatter kanal 4, kanal 5, Discovery Channel, Discovery Science, Animal Planet, TLC  m.fl. Mon de bliver tilgængelige hos YouSee, enten som selvstændige valgbare kanaler eller som noget, der følger med streamingtjenesten Max? Hidtil har Discovery nægtet YouSee adgang til disse kanaler fordi man ikke kunne blive enig om betingelserne.

Omdømme 7
Badge +9

Det hele bliver en samlet tjeneste, så der bliver næppe det ene uden det andet, kan ikke se hvordan det kan gøres. Det hele bliver efter hvad der er læst om det udelukkende streaming.

Omdømme 7
Badge +9

Som mit var, det bliver mindste Max pakke uden nogen kanaler som er i dyreste pakke vist…

Omdømme 7
Badge +9

Som direkte kunde, så får jeg Standard pakken, har ingen brug for hverken kanaler med afbrydelser, sport eller basis pakke der jo indholder alt det lort som også er i store mængder på Flow kanalerne.

Omdømme 7
Badge +9

Btw, vedr. prisen, jeg har halv pris på HBO Max, det skulle følge med til Max, så Max med Sport, bliver billigere en Discovery+ med Sport, selv om www.rec.dk ikke er så sikker på det med Max til halv pris…

Omdømme 7
Badge +9

Det står der så i det link jeg lagde op tidligere.

Ny pris for eksisterende halv pris kunder

Ved lanceringen vil eksisterende abonnenter hos HBO Max, der er tilmeldt HBO Max livstidsrabatten, fortsætte med at betale deres aktuelle pris på 44,50 pr. måned for Max. Ved næste fornyelsesdato eller efter 23. juli 2024, fortsætter livstidsrabatten på 50% rabat på den aktuelle månedlige pris på Max Standard-planen, som p.t. er 119 kroner pr. måned, så længe man fortsætter med at holde abonnementet aktivt og overholde betingelserne for det pågældende tilbud. Den nye rabat-pris vil således ændre sig til 59,50 pr. måned.

Det er værd at notere, at halv pris kunder med skiftet til Max mister adgang til 4K-opløsning og Dolby Atmos modsat i dag på HBO Max. Pakke skifte som 50% Rabat kunde betyder at man mister rabatten, så man er låst til Standard, hvis man vil beholde rabatten. Halv pris kunder kan godt tilkøbe Sport til fuld pris.

Omdømme 7
Badge +9

Hej @bilet57 

Ja, HBO Max kommer i YouSee Play og Bland Selv😊

Der vil ikke være nogle tv-kanaler inkluderet i streamingtjenesten.

Badge

.

Omdømme 7
Badge +9

Lidt nyt om Max: https://www.flatpanels.dk/nyhed.php?subaction=showfull&id=1713953976

Usikker hvornår Livtids rabat kunder mister 4K

Omdømme 7
Badge +9

Men fra 21. maj hedder det Max, HBO max nedlægges som det er idag, man skal bruge en ny App.

Omdømme 3
Badge +1

Hej @bilet57 

Ja, HBO Max kommer i YouSee Play og Bland Selv😊

Der vil ikke være nogle tv-kanaler inkluderet i streamingtjenesten.

Det ville sige Max ikke kommer med UHD med Yousee?

Badge

Jeg kan godt få øje på det kan give nogen forskellige udfordringer, men det er lidt ærgerligt at det ikke bliver muligt at få de forskellige tilkøbspakker/større pakker via Yousee, da det er en vej flere af tjenesterne går, f.eks. også Disney+. Hvis det sådan generelt kun bliver muligt at vælge “basispakken” af de forskellige streamingtjenster via Yousee vil min værdi af at have den store pakke med 36 points blive væsentligt reduceret, da jeg så vil blive “nødt” til at anskaffe nogen af streamingtjenesterne ved siden af. Det kunne godt ende med et farvel til Yousee så, da det netop var muligheden er muligheden for at kombinere flow og streaming og fleksibiliten i det, som er afgørende for mig.

Omdømme 7
Badge +9

On Demand er super, så slippes der for de unyttige afbrydelser som konstant hærger Flow kanaler i store mængder, dem er der ikke brug for. TV skal ses uden afbrydelser. Andet er kun.

Lort i hovedet.

 

Så vidt det er forstået er det pakken Max Standard, man får gennem YouSee. Den indeholder ikke UHD, indeholder ikke live-kanaler fra Discovery+ og indeholder ikke sport (bortset fra OL som er med i alle pakker). Hvis man ønsker pakken Max Premium skal den købes direkte hos Max, ikke gennem YouSee. Pakken Max Premium har UHD og nogle af live-kanalerne (med reklamer) fra Discovery+ (ikke sport, og kanalerne vises som streaming). Hvis man til Max Premium tilføjer tillægget Sport får man alt det, der i dag fås gennem HBO Max og Discovery+. Herunder reklamefri live-sport.

Har man i dag abonnement på Discovery+ kan man beholde det, men der kan ikke oprettes nye abonnementer. Men beholder man Discovery+ og kan undvære UHD kan man nok klare sig med Max Standard.

Omdømme 7
Badge +9

Komplet oversigt på priser ved køb direkte fra MAX. https://digitalt.tv/det-koster-den-nye-streamingtjeneste-max/

Omdømme 7
Badge +9

Jeg troede jeg kunne se HBO Max, men mit abbo er udløbet, nok fordi jeg har fået nyt kredit kort, men har købt til 89 kr. De samler nok det hele på Max da jeg ikke mere kan se Eurosport Player.

Men gik YS Supporterne hjem til middags tide i dag, da de ikke fik svaret på spørgsmålet vedr. Max?

Omdømme 6
Badge +8

Hej @bilet57 

Ja, HBO Max kommer i YouSee Play og Bland Selv😊

Der vil ikke være nogle tv-kanaler inkluderet i streamingtjenesten.

Det ville sige Max ikke kommer med UHD med Yousee?


Når vi kommer tættere på lanceringen af Max vil vi offentliggøre hvilke varianter af Max vi kommer til at tilbyde i YouSee Play og Bland Selv - herunder også hvilke funktioner der er inkluderet. 

Besvar