Spørgsmål

mangler tv-guide i yousee play-app til smart tv


Badge

hej

her til morgen er tv-guiden forsvundet fra  yousee play på mit tv.

tv = samsung android

yousee play v. 11.0.0 build 19401.

 

er der andre der oplever problemet?


10 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +9

Samsung TVer er ikke Android, de bruger deres eget Tizen OS.

Badge

skrivefejl...tv=sharp (det var mit gamle tv der var samsung…)

 

men ikke desto mindre fejler yousee play app, 

er der nogen der kan/vil hjælpe?

Omdømme 7
Badge +9

Ja Sharp er Android, men det er ikke på listen over de Android TVer der kan bruge App’en.

Badge

hej

det var sgu underligt, for indtil i går virkede det fint?

men ok, så er det måske på tide at skifte udbyder…..

Omdømme 7
Badge +9

Det fabrikat har aldrig været nævnt som værende kompatibelt med You See App’en, det kommer an på Android platform der bruges, der er forskellige.

Badge

som sagt, det har virket upåklageligt lige til i går, men det jeg spurgte om var, om der var andre der havde fejl mht. tv-guiden i appen, men det er du da ekspert i at forhindre dem i at svare på med din indblanding, så tak for ingenting og farvel til dig!

Omdømme 6
Badge +8

Hej @nibeinthin 

Som udgangspunkt bør det virke hvis TV’et kører med Android version 7.0 eller nyere - men det er svært at garantere at det virker på samtlige Android TV. Når det kun er TV-guiden der ikke virker, så tror jeg dog ikke nødvendigvis er det er dér fejlen skal findes. 

Kan du uddybe lidt nærmere hvad der sker? Altså kan du slet ikke finde et punkt til TV-guiden, eller kan du godt finde den, men den vil ikke loade eller hvordan? 

Badge

Hej Louise

jeg har i løbet af dagen været i dialog med supporten, dog uden at fejlen er rettet, men efter at have leget tilstrækkeligt med den nye app har jeg fundet en omvej til at komme ind i tv-guiden, nemlig ved at vælge et tv-program under menurækken “mest sete på tv lige nu”, og når det så åbner, kan jeg gå helt ud til højre, der ligger der et link til tv-guide som virker.

lidt omstændigt, men kan bruges, til fejlen er fundet

 

Badge

Hej

her til morgen lå der en ny version af yousee play version 11.0.1 (build 19409)

 

den virker perfekt på alle punkter 😀

 

 

Omdømme 6
Badge +8

Hej @nibeinthin 

Tak for tilbagemeldingen - det er jeg rigtig glad for at høre! 

Besvar