Spørgsmål

Mangler stadig undertekst til dansksproget udsendelse (fx TVA) på DR1, efter opdatering til vers. 4.56.2


Så fik jeg endelig tvboks systemopdateringen version 4.56.2, som skulle afhjælpe generelt problem med manglende dansk undertekst på dansksprogede udsendelser på DR1, men det virker stadig ikke hos mig. 


3 Kommentarer

Omdømme 6
Badge +8

Hej @TVboks 

Jeg tror desværre at du har fået nogle forkerte informationer - der har nemlig ikke været en løsning klar til den opdatering der lige er kommet, altså nr. 56. Så hvis du har fået det at vide, er der tale om en misforståelse fra medarbejderens side, hvilket jeg beklager. 

Kan du bekræfte at underteksterne kommer tilbage hvis du genstarter boksen? 

Vi arbejder stadig på en løsning, og håber at det kan være løst enten i den opdatering der kommer her i maj eller i juni - men på nuværende tidspunkt tør jeg ikke garantere det. 

Hvis problemet har været fejlmeldt, og du har været i kontakt med en remote-fejlmelding, så bør din fejlmelding være tilknyttet til den generelle fejl, således at du får besked når fejlen er rettet. 

Jeg beklager ulejligheden. 

Omdømme 7
Badge +9

Da jeg læste dette i går aftes prøvede jeg at opdatere boksen, der var en udsendelse “ Orkesteret “ på DR eller DR 2, der var tekstet slog man teksting til på boksen… nogen mangler tekster på nyhedsudsendelser, men de er vel ikke tekstet?

Omdømme 6
Badge +8

Hvis det er TTV undertekster, altså f.eks. tekster for hørehæmmede, så har DR i nogle tilfælde live-tekstning på TV-Avisen. Jeg ved dog ikke om det gælder alle nyhedsudsendelser, må jeg erkende. 

Besvar