Spørgsmål

mangler lyd ved kanalskift


Badge

YS4000 boks: Ved kanalskift via “pil op” er der ikke lyd, billede er ok. kan afhjælpes ved at zappe en kanal op igen og derefter “ned”
Problemet er observeret på fire forskellige installationsadresser med forskellige bokse. Alle er opdateret.


6 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +9

Det er en generel fejl.

 

Omdømme 6
Badge +8

Hej @Olejens1 

Der er rigtigt nok, som det kan ses på Radiomandens screenshot, tale om en generel fejl. 

Der er desværre fortsat ingen tidshorisont. 

Jeg beklager ulejligheden. 

Badge

Tak for svar @Radiomanden og @Louise 

@Louise jeg undrer mig over at det ikke fremkommer under driftstatus da der bruges en del energi til at få jeres kunder til at søge information her inden man fejlmelder?

Omdømme 6
Badge +8

Vi har ikke mulighed for at lægge alt på vores driftinformationsside - den bruges primært til midlertidige nedbrud, og ikke firmwarefejl som dette er. 

Badge

Vi har ikke mulighed for at lægge alt på vores driftinformationsside - den bruges primært til midlertidige nedbrud, og ikke firmwarefejl som dette er. 

Tak for uddybningen @Louise. Hvor kan man se andre fejl end de midlertidige som er relateret til firmwarefejl? 

Omdømme 6
Badge +8

Hej Ole 

Jeg er lidt i tvivl om jeg forstår dit spørgsmål korrekt, men vi har ikke en oversigt eller lignende over aktuelle firmware-fejl. 

Der kan man enten søge info her, hvor vi svarer så godt vi kan, eller ringe ind til os. 

Besvar