Svar

Manglende streamingtjenester


Badge

Efter udskiftning af TV-boks til en nyere version, kan jeg ikke længere tilgå TV2 Play eller Netflix! Jeg har også fået en mail fra de to tjenester om at Yousee ikke længere betaler for min adgang (jeg har den store bland-selv-pakke og der er ikke ændret i den!). Jeg synes ikke, jeg har fået besked fra Yousee om at de to streamingtjenester ikke længere er en del af abonnementet - er der noget, jeg kan gøre anderledes (altså ud over at betale ved kasse et), eller er mit produkt bare blevet forringet med den nye boks?

icon

Bedste svar af Kasper 21 March 2024, 10:42

Se original

5 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +9

Der er intet om at de tjenester ikke længere kan vælges.

 

Badge

@Radiomanden - Men hvad kan jeg så gøre? For adgangen er tydeligvis blevet lukket efter udskiftningen af boksen.

Omdømme 7
Badge +9

Det må en Moderator/Administrator svare på hvordan det hænger sammen.

Omdømme 7
Badge +9

Det skulle ikke have noget med Boksen at gøre, hvis ret logind info bruges igen…

Omdømme 7
Badge +9

Hej @Dorte-S 

Vi må lige undersøge det nærmere i systemet for at kunne give et mere konkret svar og se hvad der er sket. 

Jeg sender dig en privatbesked😊

Besvar