Svar

Lyden er meget lav efter opdatering


Badge

Efter seneste opdatering af YouSee boksen er lyden generelt meget lav. Hvor vi før havde et lydniveau på 14 skal vi nu op på 25 for at få samme styrke. En af vore bekendte kører på lydniveau 65 for at høre hvad der bliver sagt i udsendelserne. 
Funktioner med at se tidligere programmer “crasher” meget ofte hvilet gør vi ikke længere bruger funktionen. 
Funktionerne i TV oversigten er blevet meget tunge og langsomme og generelt må vi sige, at den seneste opdatering en katastrofe og dårligt testet før opdateringen blev “released”.
En løsning er selvfølgelig at skifte udbyder - hvilket sandsynligvis også er billigere.

icon

Bedste svar af Louise 11 April 2024, 10:33

Se original

7 Kommentarer

Omdømme 6
Badge +8

Hej @larskoldhansen 

På den seneste opdatering, skulle lydskalaen/-niveauet faktisk være forbedret - og den skulle være ude på alle bokse. Jeg vil gerne tage din feedback omkring den del med videre. 

Når du skriver “TV-oversigten”, er det så TV-guiden eller hvordan? Jeg vil gerne gå videre med denne feedback også, men er nødt til at være sikker på hvor du oplever det henne - og hvad det helst præcist er som du føler er tungt og langsomt. 

Badge

Hej Louise!

Ja jeg mener TV guiden.
Når jeg trykker på menu går der nogle sekunder før siden bliver opdateret på skærmen.
Tidligere kom den omgående.
Når vi vil afspillere tidligere sendte programmer er der meget ofte problemer med at starte
udsendelse op.
Hvis vi “pauser” en film - for f.eks . at lave kaffe - vil filmen meget ofte starte igen et helt andet sted
noget tidligere i filmen , end da vi aktiverede pausen.
Generelt virkede funktionerne desværre meget bedre inden opdateringen 😀

Omdømme 6
Badge +8

Hej Lars 

Tak for tilbagemeldingen. 

Ifht. TV-guiden, så ved jeg at der arbejdes på en helt nyt udgave af denne på tværs af enheder - men jeg kan ikke på nuværende tidspunkt sige hvornår den er klar. Indtil da, er det nok begrænset hvad der bliver lavet af rettelser, men jeg har sendt din feedback videre. 

Kan du beskrive de problemer der opstår med start forfra lidt nærmere? Altså kommer der f.eks. en fejlbesked? 

Ifht. pausedelen, altså at filmen starter et andet sted end hvor man pausede, så er det også et kendt problem som vi er arbejder på at få løst. 

Badge

Problemet når vi starter forfra er at der på boksen bare står er pil og kører rundt og rundt og bliver
aldrig “færdig” Som om udsendelsen ikke kan findes. Der kommer ingen fejlbesked, man kan bare vente og når man så ikke gider mere kan du genstarte boksen og så finde et andet program du gider se.


 

Omdømme 6
Badge +8

Okay - den del er i hvert fald ikke generel, mig bekendt. 

Har I lagt mærke til om det sker uanset hvornår I udsendelsen I vil starte forfra, eller om det f.eks. primært sker hvis det er en udsendelse der enten næsten lige er startet eller lige ved at slutte?

Kører jeres boksen med kablet eller trådløst internet? 

Badge

Vores books kører kabler ethernet.
Kan ikke huske om det er i starten eller slut af et program det går galt :-)

Omdømme 6
Badge +8

Har du mulighed for at lægge mærke til det næste gang I oplever fejlen? Umiddelbart vil dem vi eventuelt skal fejlmelde til, nemlig vide det. 

Du kan bare vende tilbage her når det er. 

Besvar