Spørgsmål

lg tv går på pauseskærm


Badge

Mit LG tv C1 er begyndt at gå på pauseskærm cirka hvert 30 minut. Det er super irriterende. 

Hvad kan jeg gøre?


8 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +9

 

Det er der en anden tråd om.

 

Omdømme 7
Badge +9

Men der er ikke kommet et råd om hvad kan gøres… kun at trykke feks. OK når det sker…

Omdømme 7
Badge +9

Det er næppe så nemt at svare på hvad årsagen kan være, det må have at gøre med TVet, en indstilling måske. På nogle TVer kan der indstilles en Timer der slukker det efter en bestemt tid.

Omdømme 7
Badge +9

Men er kommet efter en Opdatering, men hvad menes med Pause skærm? Er tv helt slukket?

Omdømme 6
Badge +8

Hej @Rasmus4600 

Indtil videre, har vi faktisk fejlmeldt de kunder der har haft dette problem - det lader dog til at ske på nogle specifikke modeller, så jeg vil gerne prøve at undersøge det nærmere endnu engang, efter påske. 

Jeg vender tilbage. 

Hej

Jeg har også problemet med at mit tv gå på pauseskærm efter 25-30 minutter, LG C1 55”

Omdømme 6
Badge +8

Hej i tråden 

Vi har fået bekræftet at der er oprettet en sag på det - eller med andre ord, at de undersøger det nærmere, og ser om der er et sted i vores app hvor det kan rettes. Det afhænger lidt af, hvad der reelt er skyld i fejlen. 

Lige nu kan jeg ikke give en tidshorisont desværre. 

Mit LG C1 gør præcis det samme. Det er efter, at I er kommet med opdateringen på YouSee play appen.

Besvar