Spørgsmål

lav lydstyrkr på Youse Streamer


Badge

Vi døjer med at lydstyrken på vores Yousee Streamer er meget lav. Hvordan kan det justeres og forbedres?


12 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +9

Hvis der er skruet helt op for lyden på den, så kan der ikke gøres andet end at skrue mere op for lyden på TVet.

Badge

Hvordan mener du? Skruet helt op- fjernbetjeningen styrer lyden på TV’et og soundbaren.

Omdømme 7
Badge +9

Hvis ikke der kan skrues mere op for lyden på Streameren, så må der skrues mere op for lyden på TVet, til et punkt hvor den lige er høj nok, og så skrue ned på Streameren.

Har selv en Streamer, dog ikke den fra YS, men også med Android, har tilpasset lyden på TVet, så der med Streameren kan skrues tilstrækkelig op for lyden hvis den er for lav på en udsendelse.

Badge

Det hele er synkoniserer og styres ens uanset hvilken fjernbetjening jeg bruger uanset om det er til TV, streamer eller soundbar. Så hvordan skulle jeg kunn det?

Omdømme 7
Badge +9

Styrer det hele med Remoten til Streameren. Det kan fint lade sig gøre at få lyden til at være tilstrækkelig høj.

Det er bare et samspil med lyden på TVet og lyden på Streameren, ja bruger også Soundbar, på den er lyden skruet helt op.

Badge

Jeg er muligvis tungnem, men forstår simpelt hen ikke hvordan jeg skulle kunne ændre noget særskilt når alle enheder og fjernbetjeninger er synkrone 

Omdømme 7
Badge +9

Helt op til dig selv, men der er intet hokus pokus, det hele er ganske simpelt.

Badge

Hvis det var så simpelt ville jeg jo ikke være i tvivl om hvordan jeg bærer mig ad.

kan fu beskrive how to step by step?

Omdømme 7
Badge +9

Det er ganske simpelt.

Der er som jeg skrev skruet helt op for lyden på Soundbar, på Streamer er den på omkring 50%, TVet skrues op i styrke så højt du nu vil, så kan Streameren både skrue højere op og ned for lyden, TVet bestemmer jo så derved lydstyrken på Soundbaren. Det passer også fint til et BT Headset, når det er forbundet til Streameren Mutes lyden jo på TVet/Soundbar, og lyd justeres stadig med Streameren.

Badge

Det er jo netop ikke muligt. Alle 3 fjernbetjeninger styrer alle 3 ting samtidigt. Skruer jeg op for soundbar skrues samtidig op for både tv og streamer og omvendt 

Omdømme 7
Badge +9

Så finder du sikkert ud af en anden måde at gøre det på.

Omdømme 6
Badge +8

Hej @KRN78 

Du må meget gerne forsøge følgende: 

  1. Gå ind på den lille mand i højre top hjørne
  2. Gå ind på indstillinger
  3. Gå ind på Fjernbetjeninger og tilbehør
  4. Gå ind på YouSeeS1
  5. Gå ind på Skift fjernbetjeningens lydstyrke kontrol
  6. Vælg styr lydstyrke på streameren

Du kan nu justere lyden på selve streameren. Alternativt kan du også skrue helt op for streameren efter du har gjort ovenstående, og så derefter den tilbage og nøjes med at justere lyden på enten soundbar eller TV. 

Besvar