Svar

KANALER HAKKER?!


Badge

Hvorfor er tv kanaler pludselig begyndt at hakke efter opdatering af tv-boks? - Belastende…

icon

Bedste svar af Louise 4 March 2024, 08:25

Se original

8 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +9

Hvilken TV og boks haves?

Både min boks og app virker OK…

Omdømme 6
Badge +8

Hej @Ospan 

Du skriver i en anden tråd, at du også har problemer med internetforbindelsen på boksen - det kan spille ind. 

Hold derfor gerne øje med om du ser en forbedring over de næste par dage - og meld tilbage hvis ikke. 

 

Jeg beklager ulejligheden. 

Badge

Hej Louise.

Hvor skriver jeg det? - Jeg har intet ændre udover boksen har opdateret, og det virkede fint før.

har ingen problemer med mine andre apps på mit tv, som også kører trådløst

Omdømme 6
Badge +8

Det er nok bare mig der har misforstået det du skrev her: 

 
Hvis problemet først er opstået efter opdateringen, så kan det være den trådløse forbindelse på boksen der spiller ind - her er der nemlig nogle kunder der oplever problemer efter opdateringen. Andre apps på tv’et er ikke relevante, da det er internetforbindelsen på selve boksen der er tale om. 

Får du besked om, at boksen mangler internet når fejlen opstår? Eller er fejlen “kun” at det hakker? 

Badge

Hej Louise.

Så den nye opdatering virker simpelthen ikke på trådløs, er det sådan jeg skal forstå det?

Fejlen er kun at billedet hakker/fryser

Omdømme 6
Badge +8

Hej @Ospan 

Nej, det er ikke sådan det skal forstås 😊

I det jeg har skrevet i den tråd jeg linker til, der skriver jeg at vi har konstateret at nogle kunder oplever problemer efter opdateringen, og at vi derfor har arbejdet på en rettelse der skulle forbedre de trådløse forbindelsen på boksen. Den skulle være sendt ud, så hvis det er dét du har været ramt af, så burde der være bedring allerede nu. 

Hvis der ikke er det, så må vi få det fejlmeldt. 

Badge

Hej Louise. 
Hvad gør man snart for at få noget tv der fungerer?

Kører den opdatering snart?  

Omdømme 6
Badge +8

Den nye rettelse er sendt ud, så hvis du ikke oplever forbedringer, så skal vi have kigget nærmere på det  - og muligvis have det fejlmeldt. 

Jeg har sendt dig en privatbesked. 

Besvar