Kanaler forsvundet i yousee app


Badge

Fredag aften genstarter min YouSee app og efterfølgende får jeg at vide at med mit abonnement kan jeg ikke tilgå kanaler!

Jeg er foreningskunde i Støvring Net (mellempakke) iøvrigt i mange år efterhånden.

Jeg ser under YouSee hjælpesider at ny login kan være en god ide, men når jeg forsøger det kommer meddelelse at jeg allerede har login.

 

Hvad kan jeg gøre?

Hilsen

Bo


7 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +9

Hvilken TV har du? Og hvor gammel ca. er den?

måske du skulle slette appen ret og downloade den igen…

Badge

Har lige prøvet at logge ud af YouSee app og ind igen.

ipad er ny med nyeste software og det desværre får jeg samme meddelelse: Dit login giver ikke adgang til at se TV på mobil.

Omdømme 7
Badge +9

Hvilken version har appen til iPaden? Se i indstillinger nederst i menuen.

 

Omdømme 7
Badge +9

Prøvede lige, kan godt loade appen og logge ind er jeg fra før…

 

Men da jeg hele tiden bruger VPN kan jeg ikke se noget fra YS på iPaden, jeg må bruge mobilen…

Badge

Version 8.13.0

Omdømme 7
Badge +9

Hej @Bostenvang 

Vi havde nogle loginproblemer i weekenden, som er løst igen. Oplever du stadig problemet?

Badge

ja, men jeg har været igennem til chat hjælpen ved yousee og efter lidt afklaring kom vi frem til at en anden i familien står som ejer af abonnement og denne person skal skal jeg så lige snakke lidt med :-) 

Besvar