Spørgsmål

"Kan ikke bruge flere enheder" fejl


Badge

Hej, Jeg havde set hele kampen Chelsea-Liverpool, og 5 minutter før den forlængede spilletid afsluttede, så kom den sædvanlige "Kan ikke bruge flere enheder" fejl. Fejlmeddelsen er i selv sig forkert, da jeg IKKE bruger flere enheder, men kun ser kampen på TV. 

Efter at have udstået Yousee straffen på nogle minutter, kunne jeg endelig genoptage kampen, men der var kampen afgjort, og jeg fik ikke set afgørelsen.

Yousee mangler at forklare, dels hvorfor jeg skulle straffes, dels hvorledes Yousee garanterer at afstraffelsen aldrig nogensinde sker igen.

 

Allerhelst ville jeg bare gerne TV-oplevelsen, men den er jo fuldstændig saboteret.

 


14 Kommentarer

Omdømme 6
Badge +8

Hej @MenHvorfor 

Hvis det sker helt spontant, og automatisk forsvinder igen, så er der naturligvis tale om en fejl - og det er vi nødt til at fejlmelde. 


Hvilken enhed oplever du det på? Altså er det f.eks. appen til smart-tv eller er det f.eks. via Chromecast?

Badge

Tak for svar.

Det er via Google tv. Inden Yousee bare tildeler Google ansvaret, så er det jo Yousee og ikke Google som “checker” at der ikke er flere instanser af yousee i brug.

Hvis jeg ser Yousee på mit tv, og samtidig starten Yousee appen op på min pc, så er fejlmeddelelsen både korrekt og rimelig.

Er min pc slukket, og jeg udelukkende ser Yousee på mit tv, så bør fejlmeddelsen ikke komme. 

Fejlen går som regel væk efter et par minutter, men der oplevelsen ødelagt, da sportseventen er ovre.

Kontrollen for at man ulovligt har flere brugere som bruger en Yousee abonnement er rimeligt, men Yousee skal ikke straffe kunder, som ikke snyder. Det er det som sker nu.

 

 

 

Omdømme 6
Badge +8

Jeg havde skam ikke tænkt mig at give Google Tv skylden - vi skal bare vide hvilken enhed der er tale om, da vi ved det kan have en tendens til at opstå på nogle fremfor andre. 

Denne type fejl kan kun opstå hos os, da det er vores system der tjekker hvor mange enheder der benyttes - og vi sender selvfølgelig ikke skylden videre, når der er tale om noget vi selv skal rette. 

Som jeg nævner, så skal det fejlmeldes - og jeg sender dig derfor en privatbesked. 

Badge

Helt ok, og tak for svar.

Badge

 

Igen samme fejl, jeg har lige tændt min PC, og startet YouSee op, og har dermed åbenbart forbrudt mig YouSee’s retningslinjer for brug af produktet. Hvordan det ? Hvorfor er max antal 0 der må se YouSee ? 

 

Det er irriterende, og det sker masser af gange.

 

MVH Søren Christensen

 

 

 

Omdømme 7
Badge +9

Når der kun er en aktiv stream på de kanaler der er restriktioner på, så burde du ikke som Louise skriver opleve problemer. Er det blevet fejlmeldt.?

Når en udsendelse ses direkte på TVet eller via Humax boksen, så skulle du slet ikke få den medelse, da de enheder ikke tæller med, det er udelukkende ved flere streams på kanalgruppen. (Viaplay).

Omdømme 7
Badge +9

Glemte lige. Google TV, er der med App’en installeret eller via dens Chromecast funktion.?

Badge

Google TV er synkroniseret via wifi, hvis det giver mening. Da jeg satte det op var både Tv, Google TV Chromecast og App på computer i spil. Efter synkronisering kører det som regel fint, men nogle gange førnævnte fejl.

Men for ikke at blande fejlene sammen, så synes jeg den seneste fejl er klar det den nemmeste at forfølge - for her er der ikke noget Google TV eller Wifi indblandet, det er helt simpelt 1) tænd computer, 2) start Yousee App, 3) fejl om ulovligt brug. 

Omdømme 7
Badge +9

Google TV er synkroniseret via wifi, hvis det giver mening. 

 

 

Det siger mig intet, Er You See Play installeret på Google TV eller er den ikke.

Badge

Som sagt : 

Men for ikke at blande fejlene sammen, så synes jeg den seneste fejl er klar det den nemmeste at forfølge - for her er der ikke noget Google TV eller Wifi indblandet, det er helt simpelt 1) tænd computer, 2) start Yousee App, 3) fejl om ulovligt brug. 

 

Omdømme 6
Badge +8

Hej @MenHvorfor 

Som nævnt i tråden her, så er vi nødt til at få det fejlmeldt - og når det sker på tværs af enheder, så kan der være nogen der har adgang til dit login. Det kan også være vores system der fejler, da det bestemt er set før, men det er ikke noget vi kan løse, uden at få det fejlmeldt. 

Du må derfor gerne sende en mail til os, på baggrund af den privatbesked jeg sendte dig sidst. 

Badge

Tak for svar, jeg vil gerne fejlmelde på mail (hvad er mailadressen ?).

Samtidig prøver jeg at ændre YouSee password til et “stærkt” password.

Tvivler på andre bruger mit Yousee login, men det kan jeg jo ikke bevise. Der må være en log som viser hvorfra Yousee på mit login er brugt.

MVH Søren Christensen

 

 

Omdømme 6
Badge +8

Jeg sendte dig en privatbesked her på forum med den mailadresse du skal skrive til, samt de informationer vi skal bruge, for et par dage siden. Den må du gerne tage et kig på. 

Du finder privatbeskeder oppe i højre hjørne her på siden - du skal klikke på det runde ikon. 

Badge

My bad, det havde jeg ikke opdaget.

Har læst beskeden, og jeg går i gang med at indsamle data, samt beskrive problemet.

 

MVH Søren

Besvar