Spørgsmål

Jeg har ikke kunne ændre mine kanaler i et år nu


Badge

Jeg har ikke kunne ændre mine kanaler i et år nu. Der står bare (Du kan ikke skifte kanaler lige nu, En teknisk fejl betyder, at du ikke kan skifte kanaler eller ændre din tv-pakke lige nu.   Prøv igen senere. ) Et år senere står præcis det samme... og hvis man prøver på mit yousee står der bare en cirkel og tænker i uendelighed. Det er heller ikke muligt at komme ind og ændre sit abonnement... Jeg har googlet i timevis nu for at finde svar, og intet virker. Har prøvet at slå VPN fra, anden browser, hemmelig browser etc. intet virker


14 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +9

Hvilket abonnement haves.?

Omdømme 7
Badge +9

Har du prøvet med Boks eller App? Har du ikke Bland Selv skulle fåes en anden fejl besked…

Har du prøvet med VPN slået til kan det være problemet…

Badge

Bland selv med 20 point, så jeg skulle kunne ændre mine kanaler, og har kunne før i tiden uden problemer

Omdømme 7
Badge +9

Bland selv er udgået, men dem der stadig har det kan stadig skifte kanaler/tjenester i den pakke der haves, men der kan ikke skiftes til en større eller mindre pakke. Ønskes der mere eller mindre, så skal man have Play.

Badge

Jeg kan ikke skifte kanaler/tjenester, når jeg trykker på funktionen, står der som jeg har skrevet i parentes, hver gang

Omdømme 7
Badge +9

Det burde være muligt, hvad problemet er vides ikke, der kan kontaktes Teknisk Support angående det.

Jeg har også oplevet at få beskeden om en teknisk fejl, selv om det er længe siden. Hvis fejlen kommer i TV-boks YS-4000 kan man først prøve at genstarte boksen. Sluk med knappen på bagsiden og tænd igen kort tid efter. Hjælper det ikke kan man prøve at bruge computer, med websiden play.yousee.dk i en Chrome-browser, hvilket nogen gange virker selv om det ikke virker på TV-boksen. Hvis man startede med at bruge computer og får fejlen kan man prøve med TV-boksen. Man kan også prøve at bruge app på mobiltelefon eller iPad, som skal have den nyeste opdaterede app. Bruges TV-boksen så sørg for at den er forbundet til routeren med kabel, da brug af trådløs wifi måske ikke er godt nok.

Hvis intet hjælper må der fejlmeldes til YouSee.

Er selv igang med en række udskiftninger af kanaler og tjenester i bland-selv, hvilket virker uden problemer og går lynhurtigt. Så der er ingen generelle problemer med funktionen.

Omdømme 6
Badge +8

Hej @Oliv1870 

Jeg har sendt dig en privatbesked, så vi kan få kigget på det. 

Badge

Jeg sidder i Spanien og kan heller ikke ændre kanaler. Får samme fejl.
Tror slet ikke det fungere udenfor DK.
Er der nogen, som har erfaring?

Omdømme 6
Badge +8

Hej @Erik Borgen 

Mig bekendt burde der ikke være en begrænsning på at man kan ændre kanaler i udlandet, så længe det er inden for EU som i dit tilfælde. 

Jeg sender dig lige en privatbesked, så vi kan få kigget på om der er en åbenlys årsag. Er er ikke det, så må vi grave lidt i det. 

Omdømme 6
Badge +8

Jeg har svaret Erik på mail, men da jeg har givet forkert information i mit tidligere svar, så kommer jeg lige med en rettelse her også. 

Det er ikke muligt at blande kanaler, når man er uden for Danmark. 

Det fremgår her: Tag din underholdning med når du rejser

Hvis man scroller ned til spørgsmål og svar og vælger “Hvordan tilføjer jeg kanaler og streamingtjenester, mens jeg er i udlandet?” så står der følgende: 

 

 

Badge

Hej Louise.

 

Jeg vil lige meddele, at jeg heller ikke har kunne skifte kanaler i mens jeg har været i Danmark, problemet har været der i over 1 år, og jeg har af flere omgange været i Danmark det sidste halve år, hvor det stadig ikke har været muligt.

Hvis jeg inde på mit.yousee går ind under mit abonnement, så uanset om jeg trykker på “Tilføj kanaler og streamingtjenester”, “Se dine kanaler” eller “Skift abonnement” så åbner den en ny fane til yousee.play hvor der står nedenstående. Det er præcis det som er sket hver gang uanset om jeg har prøvet i Danmark eller Norge, og det har været sådan hver gang i over et år nu, så tænker “Prøv igen senere” er lidt ligegyldigt når i ikke fixer det...

Du kan ikke skifte kanaler lige nu

En teknisk fejl betyder, at du ikke kan skifte kanaler eller ændre din tv-pakke lige nu. Prøv igen senere.

Hvis problemet opstår ved brug af TV-boks, så prøv ved brug af play.yousee.dk på PC, eller ved brug af app på mobil enhed (iPad eller mobiltelefon). Hvis det ikke er ved brug af TV-boks, så prøv at bruge TV-boksen. Den enhed der benyttes, skal være opdateret og genstartet. Er det på PC så slet de midlertidige browserdata.  Bemærk at det kan betyde, at tjenester der er logget ind på, skal der muligvis logges ind på igen, og visse indstillinger skal muligvis genindstilles.

Omdømme 6
Badge +8

Hej @Oliv1870 

Fik du nogensinde kigget på den privatbesked jeg sendte dig for en måneds tid siden? Vi skal nemlig have sagen ind på mail før vi kan hjælpe yderligere - men vi vil meget gerne tage et kig på det. 

Besvar