Spørgsmål

hvornår bliver Appen tii Samsung TV fixet?


Badge

Det er simpelthen amatøragtigt at i releaser en ny app som er fuld af fejl og så samtidig lukker den anden som fungerede godt.

Jeg er snart ved og opsige mit YouSee abonnement og at dømme ud fra kommentarer på dette fora er jeg ikke den eneste.

Appen på mit nyere Samsungfjernsyn fra 22” bliver ved med og gå i hak på samme sekvens og/eller siger at der ingen internetforbindelse er, selvom den fint kører i baggrunden.

Bliver disse to bugs snart rettet? Jeg er meget tæt på og opsige nu


14 Kommentarer

Omdømme 6
Badge +8

Hej @Rosenberg12 

Jeg har svaret på din kommentar i en anden tråd, men jeg kopierer lige svaret ind her også. 

Oplever man disse fejl, skal det umiddelbart fejlmeldes - det er ikke noget der pt. er konstateret generelt. 

Har du prøvet at af- og geninstallere appen helt? Og har du seneste version, som hedder 0.1.5? Det kan du tjekke i selve appen. 

Omdømme 7
Badge +9

@Louise ,

 

Men du svarer ikke på, hvorfor slette den gamle, før den nye virker på alle Samsung TVer.?

Btw, det er nok bare at genindstalle den i apps. For at få den nye 0.1.5

Omdømme 6
Badge +8

Hej @Jorn-Hansen 

Årsagen til, at jer ber’ trådstarter om at slette appen helt, er pga. de fejl han oplever - så der er altså en grund til, at vi ber’ om de ting vi gør. Version 0.1.5 løser ikke umiddelbart den fejl som kunden beskriver (den løser en anden fejl), men det er naturligvis stadig vigtigt at man er up to date. Oplever man så fejl, anbefaler vi at man sletter appen helt, inden man installerer på ny. Så når vi anbefaler det, er det lidt uheldigt hvis andre går ind og skriver at det ikke er nødvendigt. 

Den gamle app er ikke længere understøttet. Vi har som nævnt helt skiftet platform, og har ikke længere en aftale med den tidligere udbyder. Derfor vil det ikke længere være muligt at benytte den gamle app. 

 

Omdømme 7
Badge +9

Jeg tror folk vil forstå det bedre, hvis der anbefales at slette app ret først…

 

Men stadig ikke svar for hvorfor ændre noget for dem der bruger den bedre gl. app, før den nye virker...

Omdømme 6
Badge +8

Jeg synes nu ellers fint at vores kunder plejer at kunne forstå det 😊 Jeg stiller to separate spørgsmål - både om appen har været af- og geninstalleret, samt om trådstarter har seneste version. 

Jeg har svaret på det du spørger om i min seneste besked. 

Vi kan ikke længere tilbyde en app - altså den gamle app - når vi ikke længere understøtter den platform der blev brugt. Når det er tilfældet, så kan vi ikke tilbyde at man kan benytte den gamle app, uanset hvad man så oplever af problemer med den nye app. 

Så, det er altså svaret - uanset hvad man så synes det er et brugbart svar, eller ej 😊

Badge

Hej Louise,

 

Jeg har naturligvis prøvede at slette og geninstallere, og mine aps samt fjernsyn står til automatisk og opdatere når der er nye versioner.

Men min Yousee app er kun version 1.0.0. den siger i samme øjemed at dette er den nye version tilgængelig? Og når jeg er inde på opdateringer er der heller ingen her?

Badge

 

Badge

Hej Louise,

 

Jeg har naturligvis prøvede at slette og geninstallere, og mine aps samt fjernsyn står til automatisk og opdatere når der er nye versioner.

Men min Yousee app er kun version 1.0.0. den siger i samme øjemed at dette er den nye version tilgængelig? Og når jeg er inde på opdateringer er der heller ingen her?

Der er 2 versionsnumre. Du skal tjekke det som er inde i selve appen under indstillinger. Her hedder den nyeste 0.1.5 og det burde automatisk blive opdateret når YouSee laver opdateringer.

Omdømme 6
Badge +8

Hej @Rosenberg12 

Som MHOlsen skriver, og som jeg også skrev længere oppe, så skal man tjekke versionsnummeret i appen. Nummeret i app store er ikke nødvendigvis retvisende, desværre. 

Så hvis du har version 0.1.5 inde i appen, så er alt godt på den front i hvert fald. 

Når du afinstallerede appen, gjorde du det så som beskrevet nedenfor? 

- Tryk på "Huset" på fjernbetjeningen.
- Vælg APPS i menuen
- Vælg downloaded apps, som ligger nede i 3. række.
- Markér YouSee Play-appen.
- Hold OK-knappen på fjernbetjeningen inde, indtil en lille menu kommer frem.
- Vælg "Slet". Herefter vises en pop-up, hvor du også skal vælge "Slet".

Hvis ja, så må vi få oprettet en fejlmelding på det, så de kan undersøge nærmere om der er tale om noget generelt. Lige nu er det ikke konstateret generelt, men det kan have betydning hvor mange henvendelser de får, på et givent problem. 

Badge

Jeg bekræfter at jeg har slettet appen som anvist, og jeg bekræfter at versionen på appen er 0.1.5

 

hvordan får jeg oprettet fejlmeddelse?

Omdømme 6
Badge +8

Det kan vi gøre herfra, men inden vi kan gøre det, så skal der også kigges på internetforbindelsen - også selvom om andre apps eventuelt virker. Dermed ikke sagt at fejlen ligger på din forbindelse, men vi skal bare igennem det. 

Har du internet fra os? Så er der nemlig nogle ting vi kan tjekke i systemet herfra, uden du selv behøver at gøre noget. 

Badge

Ja, jeg har fibernet via jer.

men det skal lige siges at problemet først er kommet med den nye app, helt fra day One. Så i lang tid brugte jeg stadig den gamle app der fungerede upåklageligt. Ligeså gør resten af mine app’s på Samsung fjernsyn 

Omdømme 6
Badge +8

Jeg er helt med på, at det først er kommet med den nye opdatering - men da der er tale om en helt ny app, med en teknisk baggrund, kan der godt være forskel på kravene f.eks. 

Der kan også sagtens være tale om en fejl, eller en generel fejl, men den er ikke konstateret pt. så derfor kan jeg ikke garantere, at det er tilfældet. 

Jeg sender dig en privatbesked så vi kan få kigget nærmere på det. 

Omdømme 7
Badge +9

Der er en bruger der skriver at V 0.1.5 virker.

 

Besvar